زوجتي الشرموطة و حكاية كسها اللي باكل من وراه

ابطال القصه الزوج وائل 27 سنه هو الابن الكبير لوالده الثري منذ ان كان في عمر الخامسه عشر تغيرت حياته بعد وفاة والدته حاصل علي دبلوم
الزوجه مروي 22 سنه فتاه جميله من اسره بيسطه صاحبة جسد و جمال فاجر كثيرا ما تحرش بها الغير منذ نعومة اظافرها بسبب الفقر كان لها علاقات كثيره ما بين النيك الخلفي او الممارسه السطحيه قبل الزواج بداخلها فتاه متعطشه للجنس شهوانيه و تتمني ان تعيش حياة المليونيرات

ولد ينيك امه في كسها المشعر و نيك عروسة في ليلة

ناقمه علي المجتمع
الاب الحاج عبده 56 سنه رجل اعمال ناجح يمتلك عدد من المحلات التجاريه و له برج سكني كبير في المدينه الام لمحافظته في الاقاليم و بعض المزارع و السيارات التي يركبها خلاف السيارات التي تستخدم في مشاريعه
رجل نحيف صلب ذو اعين حاده صعب في المعاملات يكرث المال يوما بعد يوم صاحب مزاج يدخن الحشيش و يشرب البيره بعد موت مراته الاولي اتجوز سميحه اللي سيطرت عليه لصغر سنها
بدت قصتنا عندما كان وائل في عمر الخامسة عشر توفت والدته بعد ان داهمها مرض مفاجئ
كان الحاج عبده حنون مع ابنه حتي تزوج سميحه المطلقه صاحبة الخمس و عشرين عام وقتها كانت سميحه تعامل وائل بكراهيه شديده و تتعمد اذلاله و كثيرا ما كانت تشجع الحاج عبده علي ضرب

بنات متناكة تتفشخ نياكه في طيزها  قحبة كسها منفوخ راقدة تتناك

وائل
تملكت سميحه السيطره علي الحاج عبده بخبرتها الجنسيه و امتاعه بطرق لم يراها من زوجته المتوفيه و بصغر سنها كانت ترقص له و تشرب معه و تلف له سجائر الحشيش و تملكت منه اكثر عندما انجبت له الولد و يوما بعد يوم تزيد في طرق اذلالها لوائل لم تكتفي سميحه بضرب الحاج عبده لابنه وائل في احد الليالي و ما ان استعد الحاج عبده لنيك سميحه قلبت سميحه وشها عليه و قالت له اسمع بقي يا حاج عبده انا استحملت كتير بس خلاص فاض بيه

سكس سحاق محارم و مشاهدة احدث سكس مشاهير هنا

الحاج عبده قال لها مالك يا بنت الحلال فيه ايه ما كنا حلوين قالت له ابنك اللي اسمه وائل يا انا يا هو في البيت الحاج عبده اهدي بس يا بنتي ما انا كل يوم بضربه عشان ارضيكي قالت لاء انا استحمل كل حاجه الا ان ابنك يبص عليه و لمحت له ان الواد بيتجسس عليها و علي جسمها و ذودت من كذبها و قالت له غير ان كل ما اجي اغسل لبسي الاقي قرفه في كلوتاتي
الحاج عبده نفوخه طق لما سمع منها الكلام ده و راح اوضة وائل المسكين شده من شعره و نزل فيه ضرب و هو بيشتمه يا نجس يا ابن الكلب يا حيوان و قبل ما يموت في ايده حاشته و هي بتقوله حتموته و تضيع نفسك سيبه يمشي و يتربي في الشارع وائل بعد ما كان في عز ابوه ملقاش غير بيت جده ابو امه اللي قد حاله قعد معاه و بعد ما كان في مدارس خاصه ولغات حول ورقه لدبلوم و خلص فضل يشتغل يوم هنا و يوم هنا و الدنيا ذلاه لغاية ما جاله فيزا عن طريق واحد جار جده و عارف انه شاب طيب سافر وائل الخليج يحط القرش علي القرش و يحوش جد وائل اتوفي و هو في الغربه و قبل ما يموت قعد مع ولاده و قالهم وصيتي ليكم تسيبوا الشقه بتاعتي لابن اختكم وائل عيل يتيم و غلبان و مالوش حد وصل لوائل خبر وفاة جده كالصاعقه من احد اخواله و ابلغه ان الشقه مقفوله له لغاية ما ينزل و ان كل اخواله متنازلين عن حقهم فيها عشان وصية جده وائل كان عايز ينزل خاله قاله يا ابن الحلال خلاص اللي مات مات و الحي ابقي من الميت خليك في شغلك عشان

سكس سحاق محارم و مشاهدة احدث سكس مشاهير هنا

تلم نفسك و نجوزك
كمل وائل سنتين في الغربه و نزل فتح شقة جده الصغيره عباره عن غرفتين صغيرين و صاله
عزم خلاته و خلانه يوم في الشقه عشان يكسر جو الغربه اللي حاسه حتي بعد و هما كانوا بيحبوه عشان مؤدب و عشان المرحومه امه و طيبتها
و هما مجتمعين احد خالاته قالت له ها يا سي وائل ناوي تتجوز مين قالها لسه يا خالتو ما حددتش
وائل مؤدب بالرغم انه زي اي شاب بيتفرج علي افلام سكس و متعلم ضرب العشرات من صغره بس عمره ما كان له علاقه مع بنت و نفسه يحس بحضن اي بنت و يشوف جسم بنت علي الطبيعه بكسها و طيزها و بزازها
خالته قالت له عروستك عندي يا وائل و اختارت له مروي الجميله بنت اخت جوزها مروي جميله سنها 22 سنه بس نتايه صح طويله وش ابيض مدور خدود تفاح و شفايف فراوله صدرها مرفوع و ماسك نفسه زي التفاح بطن مشدوده و عانة كسها الوردي السمين منتفخه و عليها طيز رجراجه بنت حرام زي الجيلي بس من اسره علي قد حالهم و من صغرها بسبب ظروفهم الماديه اتحرش بيها كتير و مارست جنس خلفي او تفريش كتير عاشت حياتها بالطول و العرض من المتعه بس محافظه علي بكارة كسها و حريصه مهما عملت ان محدش يفتحها
بالرغم من جمال مروي الفتان و سنها الصغير الا ان فقر اسرتها و سمعتها اللي بين شباب الحاره مش مخليه حد يتقدم لها و الا كان زمانها اتجوزت من اول ما الخراط خرطها
وائل عارف مروي و جمالها شاف اكتر من مره في مناسبات مختلفه و كتير ضرب علي جسمها و

سكس قحبة كسها منفوخ راقدة تتناك نيج نهود قحبة  فيلم نياكه ممتع ست تركب طيز زوجها

جمالها عشرات و لما خالته قالت له مكنش مصدق نفسه
تاني يوم واحد من اخوال وائل اخد وائل و مروا علي ابوه الحاج عبده في احد محلاته و طلب خاله منه انه يحضر معاهم خطوبة وائل ابنه و قاله وائل عنده شقته و مجهز نفسه بس برده يا حاج انت والده و الواجب تحضر معانا الخطوبه كانت خالة وائل كلمت اهل مروي و حددت معاهم معاد قراية الفاتحه و كان معاهم الحاج عبده تاني يوم اتجمع خلات و خلان وائل و ابوهم معاه و خطبوا مروي و اتفقوا ان الفرح بعد شهرين علي ما وائل يجهز دهانات الشقه و يجهزها و العروسه مروي تختار معاه عفش شقتها