رئيس الشركة يلعب فيني و ينيكني

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا - رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
 
 
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه
المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة

مراتي طلعت لبوة وطيزها سخنة

قبل الزواج سألتني زوجتي إذا كنت أحب نيك الطيز . أجبت بأنني لم أمارسه كثيراً فإذا رغبتي به ليس عندي مانع . زعلت مني وعاتبتني هل تقبل تنيك زوجتك من طيزها ؟ هذه قلة إحترام وعيب لا يصح و و و ومحاضرة طويلة جعلتني أشعر بالذنب لساعات . بعد زواجنا بعدة أشهر كنت خلف زوجتي العارية أسخنها لإشتهائي أن أنيكها بالوضع الفرنسي وكنت أفرك زبي الصلب على طوله في شق طيزها وهي ترقص بطيزها وتتأوه وتنمحن لزيادة شهوتي لها إلى أن علق رأس زبي على خرم طيزها وشعرت بأنها تدفع طيزها للخلف وتضغط زبي على خرم طيزها أكثر فأكثر ، فتراجعت للخلف وسألتها "ما هذا الذي تفعلينه ؟" فأجابت دون التوقف عما تفعل بل استمرت بالضغط أكثر "أريد أن أعرف إحساس النيك

شيميل تنيك رجل سكس منقبات نيك مصري ساخن

في الطيز .؟" خفت أن تكون توقع بي في مطب كالسابق فتراجعت ونكتها في كسها كالعادة . بعد عدة أسابيع كنت خلفها ونحن الإثنان في حالة محنة غير عادية وأفرك زبي على شق طيزها كالعادة فعلق رأس زبي على خرم طيزها بسبب حركتها حيث بدأت تضغط للخلف كلما وصل رأس زبي عند خرم طيزها . تشجعت قليلا هنا وبللت بريقي رأس زبي وصرت أساعدها بلطف عندما تضغط للخلف لإدخال رأس زبي في طيزها ولما كررت الحركة عدة مرات بللت بريقي خرم طيزها ورأس زبي

ميا خليفة نيك فتاة صغيرة سكس بلوجوب

وبدأت أضغط لأساعدها بإدخال زبي في طيزها حتى لما كررت المحاولة أمسكتها من خصرها وأمسكت زبي باليد الثانية وهمست في أذنها بعد عدة قبلات في رقبتها "الآن إرجعي بطيزك لعندي واثني ركبتيك حتى أدخل رأس زبي في طيزك. وفعلت تماما ما قلت لها حتى دخل رأس زبي وأحست بالألم قلت لها وأنا أقبل رقبتها وأصفع طيزها " هل هناك أي مشكلة ؟ " أجابتني " إنه موجع. " سألتها "هل ترغبين أن أخرجه من طيزك ؟" قالت لا لا لا . قبلتها أكثر وقلت لها " إسترخي وستتعود طيزك عليه." بعد لحظات شعرت بأنها استرخت وأن طيزها تقبلت زبي فقالت " أدخله أكثر" ريقت زبي وضغطته داخل طيزها لنصفه فصرخت آآآآآهه . سألتها وأنا أصفعها على طيزها وأمصمص رقبتها "هل تريدين أن أخرجه ؟" قالت لا لا لا لا مؤلم ولكنه لذيذ أدخل المزيد منه ، وضغطت دفعة واحدة إنزلق فيها زبي الكبير إلى آخره في طيز زوجتي الحبيبة صرخت بصوت عالي آآآآآآآييييييي حلو زبك حبيبي . شعوري بامتلاء طيزي لا يعادله شعور ، إنه رائع ، إنها لذة غير عادية . حبيبي ، نيكني ، نيك طيزي واستمتع بها . ومع كل صرخة أأأييي كنت أنيك طيز زوجتي وأشعر بإقتراب قذفي ومرة واحدة دفعت

سكس دياثة ينيك طيزها

زبي بكل قوة لدي داخل طيز زوجتي وبدأت بقذف كل ما لدي من مني بعمق داخل طيزها وهي تزيد من تشجيعي على نيك طيزها حتى لم أعد أستطيع أن أصرخ أكثر مما صرخت وأنا أفرغ كل قطرة من مخزون المني لدي داخل طيز زوجتي الرائعة. تركت زبي حتى انزلق خارج خرم طيز زوجتي وأنا لم أتوقف عن ضمها وشمها وتقبيلها وهي سعيدة وقالت لقد ارتكبت خطأً كبيراً بأنني لم أطلب منك أن تنيكني في طيزي منذ أول يوم نكتني فيه. أنا أحبك كثيراً وأريدك أن تعوض لي الأيام الماضية في كل مرة تنيكني تنهي النيك داخل طيزي وتشبعها بالمني وأجمل ما فعلت زوجتي في اليوم التالي عندما

سكس زنجي سكس امهات فيديوهات سكس اجنبي

عدت من العمل لأجدها عارية في السرير وتناديني بكل شرمطة تعال حبيبي طيزي تنتظرك أنت وزبك ، دخلت إلى غرفة النوم لأرى جمالها وجمال طيزها التي لا تقاوم وخلال ثواني كنت عاري وزبي منتصباً جاهز للنيك ، أخذته ترضعه وتستمتع به حتى أتيتها من خلفها أفرك رأس زبي في كسها فقالت لا حبيبي أريده في طيزي اليوم أنا جهزت طيزي لزبك ينيكها ويفتحها اليوم وكلما حاولت أن أدخل زبي في كسها أعادت نفس الكلام فنزلت على طيزها ألحسها ولم أصدق ما أجمل رائحتها وكيف عطرت خرم طيزها بهذا العطر الأخاذ قلت لها صحيح إنك مجهزة طيزك بشكل رائع ولا يقاوم فأجابت إذا حبيبي

بورنو اجنبي محارم نيك شرجي سكس برازيلي

نيكها وأعطيها زبك الكبير وفعلاً ما أن بدأت فرك رأس زبي في خرم طيزها حتى دفعت طيزها للخلف وأمسكت زبي لينزلق رأسه وأسمع تأوهاتها التي تزيدني هياجا وانتصاباً ، ثم قالت نيكني حبيبي ، أريد زبك كله في طيزي ، أريد أن أستمتع به يؤلم طيزي ويفتحها حتى أشعر بمنيك يقذف فيها ، آآآآآييييييييي أريد المزيد حبيبي اضربني على طيزي ونيكها حبيبي ، وكلما حاولت إخراج زبي من طيزها

فيلم سكس مغربي نيك محجبة قصص سكس اخوات

لأدخل في كسها كانت تعترض بشرمطة كلها إثارة وتعيد لا حبيبي طيزي أنا أريد زبك في طيزي وكانت هذه المرة فعلاً مخصصة لنيك طيز زوجتي وإمتاعها وقذفت في طيزها ثلاث مرات ثم سألتها كيف البنات ترفض نيك الطيز وتقول بأنها لا تستمتع به ؟ أجابت هؤلاء مساكين تم إغتصاب طيازهم ولم ينتاكو مثل ما عملت أنت معي فهم يخافوا من تكرار التجربة ، ولكن مع زب حبيبي أي بنت ستستمتع بنيك الطيز .

لا تزال زوجتي تطلب نيكها في طيزها كل مرة أنيكها وبعد عشرين سنة . أنا أعشق هذه المرأة وأعشق طيزها

نيك مرات صاحبي الشرموطة ام احمد

عمري ما اتخيلت اني انيك ام صحبي احمد و كانت امراة ناضجة سكسية جدا و عليها طياز كبيرة و بزاز ملبنة كبار و طول عمري و انا بتمنى انيك ست زيها و ياما ضربت عليها العشرات و بداية انا اسمى سعيد 19 سنة طولى 180 و وزنى 75 جسم رياضى احب النيك و السكس جدا . و دي كانت اول تجربة ليه مع ام صحبى وصديق عمرى احمد و امه كان اسمها رانيا اوصفلكم امه هيا طول 170 تقريبا ووزن 78 تقريبا جسمها ملفوف و كانت جميلة جدا كل الشباب كانو بيتمنوها و

شيميل تنيك رجل سكس منقبات نيك مصري ساخن

 

لو فى الخيال و كانو بيقولو فى سرهم يا بخت احمد بامه شديدة بلبلدى فى يوم كنت متفق مع احمد على خروجه و روحت على بيتهم لقيت امه فى البيت و كانت بتروق فى المكان و قالت ليه ادخل احمد وصل طلب و جاى مش هيتاخر وجابت ليه كوبيه عصير منجا و هيا بتقدمو لية كنت محروج منها رغم اني كنت عاوز انيك ام صحبي احمد من زمان . و فى نفس الوقت ب عليه كل شوية و رجعت تروق فى المكان و انا ببص على جسمها هيا كانت لابسة جلبية خفيفة محددة

ميا خليفة نيك فتاة صغيرة سكس بلوجوب

 

جسمها و اوشرب على راسها و كانت طبعا بدون ثياب داخلية . و قالتى احمد بس راح لعمتو و هيجى افتح لك التلفزيون قولتلها ماشى و كنت عينى مش بتنزل من على طيزها و كنت بقول يا ولد بلاش مشاكل دى ام صحبك و دخلت المطبخ تنظفو و بعد شيوية لقتها بتنادى عليه وبتقولى معلش هتعبك معايا ممكن تساعدنى فى رفع التربيزة من على الارض علشان احط السجادة . قولتلها طبعا و هيا موطية بتعدل السجادة و انا شايل التربيزة بصيت على صدرها شوفت المكان الى بين بزازها الكبار زبى وقف كنت مرتبك و مكسوف منها و ا بتديت اتلخبط وهيا بتتحرق علشان تزبط السجادة من الناحية التانية شوفت طيزها قدام عينى من تحت الهدوم و كانت

سكس دياثة ينيك طيزها

 

بتتحرق فصتدمت برجلى سعتها سخنت جامد اوى عليها وهيا بتقوم من على الارض طيزها احتكت فى زوبرى لقيت زوبرى زى الحديد فى البنطلون و ممحون على رانيا و انا خلاص عوز انيك ام صحبي احمد . و كنت عاوز اتعمد انى المس جسمها و كانت بتنزل السجادة التانية من فوق المطبخ الخشب و كانت السجادة تقيلة عليها جريت امسك معاها و وقفت وراها و انا عامل انى بساعدها و حطيت زبى فى طيزها من ورا و انا اتحكك و انيك ام صحبي ولقتها سبتت و انا اتسبتت و زوبرى زى الحديد فى طيزها و طيزها كانت طرية اوى و شميت ريحة عرقها و سمعت انفاسا تتزايد و انا كمان فضلنا بتاع 20 ثانية على كدا و نزلنا السجادة و فجاة رن الموبيل بتاعى و انا كنت سايبه عند التلفزيون جريت ارد عليه و كنت مرتبك جدا و هايج عليها و نفسى انيك ام صحبي و ادخل زبي في كسها . و مش عارف اعمل ايه و لقيت احمد صاحبى على الخط بيتصل بيه و يقولى انه عند عمته و هيتاخر شوية ساعتين و هيعدى علي فى البيت قولت ماشى لسة

سكس زنجي سكس امهات فيديوهات سكس اجنبي

 

بقفل سمعت صوت حاجة بتقع على الارض و بتتكسر دخلت عليها لقتها كانت بتنضف النجفا و وقعت من على الكرسى فى الارض و مش قادرة تقوم شلتها للاوضة بتعتها ونيمتها على السرير . و قالتى فى مرهم موف عندك فى الدولاب هاتو ادهن بيه رجلى مسكت المرهم و بدات تدهن رجليها مش عارفة من الالم مش عارفة تتحرك . قالتى ممكن تدهن ليه رجلي قولتها ماشى رفعت الجلبية بتاعتها لحد الفخذ و قلتلى من الركبة و انت نازل انا اول ما شوفت رجليها مش صدقت نفسى انى هلمس الرجلين دول و كمان ح انيك ام صحبي احمد. ز كانت رجل مليانة شوية و بيضة و مفهمش شعرة و ناعمة زى الحرير مسكت المرهم فبدات ادهن ليها و اطلع للركبة و انزل لتحت من اول ما مسكت رجليها زبى وقف زى الحديد مرة اخرى كمان و هيا كانت مبسوطة اوى و بعد شوية لقتها بتغمض عينها طلعت ايدى فوق الركبة شوية مسكت فخذها كان طري و ناعم و ابتديت ادهن فيها و انا خلاص فقت السيطرة على نفسى وقررت انى لازم انام

بورنو اجنبي محارم نيك شرجي سكس برازيلي

 

معاها و انيك ام صحبي احمد . و حسيت انها متجاوبة معايا طلعت الجلبية لفوق و بتديت ادهن شوفت كسها اتجننت اول مرة اشوف كس مش فوقو كلوت بس رحت نايم عليها و فى نفس الوقت حاطط ايدى على كسها و فى نفس الوقت مسكت شفايفها و ابتديت امص فيهم و اقطع فيه و انا انيك ام صحبي المتناكة و مش ادتها فرصة تتنفس امص فى شفايفها والحس فى لسنها و ايدى على كسها و هيا بتتفلفص تحت ايدى زى السمكة الى لسة فيها الروح . و روحت هامس فى ودنها انا نفسى فيكى مش تكسفينى قالتلى مش ينفع حرام قولتلها هو ايه الى حلال الى البنات بتلبسو انا بلعربى نفسى انام معكى و انتى عاوز واحد شباب يدلعك متكسفنيش قامت قلتلى طيب اطفى النور قولتلها عاوز اشوف جسمك قلتلى لا اقفل النور قفلت النور و انا دمى محبوس بس راضى باى حاجة لقتها شغلت اللمبة الحمرا الصغيرة و قلتلى كدا احسن روحت نايم عليها وق لعتها الجلبية لقيت قدامى بزاز كبار و طياز اكبر و انا انيك ام صحبي نيكه نار . و نزلت على كسها وفضلت ابوس فيها نسيت اقولكو انا بعد ما احمد قالى انى هيتخر قررت انى انيكها و اخدت نص حباية تامول للى يعرفها المهم فضلت ابوس فيها و طلعت لفوق جيت الحس بزازها و حلماتها و صدرها نزلت مص فيهم و رضاعة و قمت جبت من تحت السرير برطمان عسل نحل و

فيلم سكس مغربي نيك محجبة قصص سكس اخوات

 

نزلت منة شوية على صدرها و فضلت الحس فيهم و لما شربتو كله و قالتلى يام انت بتحبنى و مش قرفان قولتلها انا بعشق كل حاجة فيكى و رفعت ايديها و قولتلها بصى و فضلت الحس العرق الى فى باطها و فتحت بوقها و مليتو عسل و نزلت ابوس فيها و امص العسل من بوقها . و نزلت على كسها وشوفت لاول مرة فى حياتى كس قدام عينى و كس مين دى رانيا اجمل واحدة فى الشارع كان كلو عرق و مية من كسها و فيه شوية شعر و كان لونة اسمر شوية رغم انها بيضة وفضلت امص فيه والحس فيه و انا انيك ام صحبي احمد و هي ذايبة معايا . و رحت مطلع زبى و قلتلها اية رايك قالتلى عاوزة امصه قولتلها لا كسك اول و رحت مدخلو فى كسها و كاتم نفسها لقتها بتتنفس بصوت عالى و قلبها بيضرب و فضلت انيك فيها انيك ام صحبي لمدة 10 دقايق و ابوسها و امص صدرها و رحت مطلعو من كسها بعدما جبتهم و مليت كسها لبن زبي

استغل سفر لانيك زوجته الميلف الجميلة

 

المره مهما كانت محترمه و مبينه كده بيبقي جواها شرموطه ولبوه وخدامه للزب تفضل تتناك 24 ساعه متشبعش وده بيبقى اكلان زياده فى الكس وانا بحب النسوان الشراميط واللبوات اللى مبيقرفوش من النيك وبيعملو اللى يمتعهم ويمتع الزب وانا من طبعى الى حد ما مش بقرف من النسوان لما بيبقو هايجين اوى وبحب بعض الحاجات اللى نوعا ما مقرفه للبعض وده بيخلينى فى كامل متعتى بس طبعا بعيد عن جنس الخراء والتبول والقرف ده كلو،المره بتتكيف من الزب النييك ويطول فى النيك ويفحت فى كسها.....قصتى دى حقيقيه وتفاصيلها كلها مثيره وتهيج اى زبير بيحب جنس المحارم و حصلت بكل تفاصيلها معايا بحب احكى التفاصيل وكل اللى حصل عشان القارئ يتمتع ويدلك زبو وهو بيقرا ويجيب لبنو على القصه..
#انا اسمى كريم عندى 23 سنه قصتى حصلت معايا من سنتين يعنى كان عندى 21 سنه طول زبى 19 سم نوعا ما عريض بحب النيك بكل اوضاعه واشكاله بموت في المره الميلف مبحبش المليانين يعنى المره الفرسه بمعنى اصح،،قصتى تهيج الزب واحدثها بمنتهى الاثاره،والمهم.. اتوفت والدتى وانا عندى 17سنه اثر تعب وكده وفضلنا ع الحال ده لمده تلت سنين وفى يوم والدى فاتحنى ف موضوع الجواز وقرر يتجوز بحيث ان الزوجه دى تكون جمبو وكده وتخدمنا وتكون جمبى فى احتياجات البيت والحياه العاديه وكده وتشوف مصالح البيت زى اى ست وبردو

شيميل تنيك رجل سكس منقبات نيك مصري ساخن

ترعانى لأن والدى بحكم شغلو بيسافر كتير مده طويله بره البلد وبيغيب لمده توصل لشهور او سنه ع حسب،،وقرر يتجوز انا وافقت ع طول وقولتلو اهى بردو تكون جمبنا ومبقاش لوحدى و بحكم اننا عايشين فى بيت واحد وانا وحيد ابويا هتبقى قريبه منى جدا انا وبابا عايشين فى المنصوره فى منطقه بين الارياف والمدينه يعنى الجو هادى ومفيش حوالينا بيوت كتير و كل واحد فى حالو وجو مناسب وكده هههه انا وافقت على الجواز ووالدى قرر يتجوز خلاص و سأل ع زوجه وكده وواحد صاحبه قالو على واحده ست واتجوزو وجت عاشت معانا فى البيت بيتنا عباره عن تلت ادوار الدور الارضى عباره عن بدروم وكده والدور التانى انا وابويا ومراتو الجديده والتالت فاضي فى شقتى،وانا بحكم انى لسه بدرس وكده يعنى طول الوقت فى البيت بذاكر او بره اوقات مع حد من اصحابى بنتمشى المهم الست اللى والدى اتجوزها اسمها.ناهد.مخلفه 3 بنات وكلهم متجوزيين،عندها 47 سنه بس اللى يشوفها يقول 37 او 38 سنه جسمها جامد مش تخينه هى ميلف يعنى جسم رقاصه كده طولها معقول طول واحده فرسه يهيج مش رفيعه مكنه بمعنى اصح لون بشرتها قمحى عنيها عسلى وشعرها اسمر فيه خصل صفره شفايفها مليانه ينه من النوع اللى يهيج ده بزازها متوسطه يعنى يملو كف الايد وازيد شويه حلماتها دايما منتصبه طول الوقت حتى تحت العبايات الواسعه طيزها تهيج اللى يشوفها مربربه ونازله لتحت شويه زى طيز alexis texas كده ميلفايه بمعنى الكلمه قصتى حصلت بعد 7 شهور من سفر والدى للشغل وانا وهى بقينا لوحدنا فى البيت انا كنت بتعامل عادى لحد بعد ال7 شهور دول بدأت تتغير حبتين جوزها سافر بقا والكس ولع وعايز يشرب،اوقات بقعد لوحدى فى اوضتى بتفرج على افلام سكس وبضرب عشرات كل اسبوع مره بحافظ على لبنى وصحتى يعنى هى طول الوقت بتحب تلبس عبايات بيتى واسعه ومش بتبين تفاصيل جسمها اوى ماعدا حلماتها بيبقو بينين اوى لحد ما فى يوم لقيتها لابسه عبايه بيتى خفيفه اوى لونها اوف وايت وضيقه من عند الطيز والبزاز وانا من وقت ما لبستها وحطيتها فى دماغى وقفت زبى وولعت فيه وفى يوم كنت قايم من النوم ولقيتها قاهده فى الصاله وحطه رجليها ورفعاها على طربزه الصاله الصغيره رجل على الارض ورجل على التربيزه وهى قاعده على الانتريه وشوفت السمانه الملفوفه وحته من وركها انا عملت نفسى من شايفها ودخلت ع الحمام قولت مش لازم اضرب عشرات وهفضل حابس لبنى واهيج فى نفسى،وطلعت من الحمام لقيتها اتعدلت بس فتحت زراير العبايه من ناحيه البزاز تبين الفرق بينهم اخدت بالى ودخلت اوضتى وبعد نص ساعه كده لقيتها داخلتلى وانا كنت قاعد على المكتب وقدامى اللاب بتاعى وبحمل افضل افلام النيك وفشخ الاكساس قالتلى انت بتحمل ايه لما شافت الخانه بتاعت الدونلود قولتلها مفيش افلام رعب قالتلى يا ماما بس بمحن قالتى افلام رعب اااااه وسكتت وهى واقفه جمبى وطت صدرها وشوفت الفلق بتاع بزازها ،وقالتلى قوم عشان نتغدى سوا قولتلها ربع ساعه كده وهاجى قالتلى ماشى وحملت شويه افلام وسبتهم ع الدونلود وقمت اتغدا واتغدينا ورجعت اوضتى ولقيتها جايه وجايبالى الشاى وادتهولى وانا باخدو منها حسست على ايدى وطلعت وهى ماشي بتتقصع بطيزها وبطلع فرده وبتنزل فرده وقولت اشرب الشاي وانام شويه نمت وصحيت على الساعه 10 بالليل و طلعت من الاوضه دخلت الحمام اخدت شاور وطلعت قعدت معاها فى الصاله عماله تتكلم بميوعه وتسألنى انت لما بتنام بينام بس بسرعه مردتش عليها وقولت جايز بتهيجنى وشويه قامت دخلت المطبخ و ندهت عليا وبتقولى تعالى نغير امبوبه البوتاجاز قولتها حاضر وروحت فكيت الامبوبه وانا بشيلها صدرتلى طيزها والمكان ديق حبه وانا بعدى حكيت فيها وزبى كان شبه نايم ومربرب فى البنطلون وقالت بمحن اح قولتلها ايه اتلسعتى قالتلى لا ده الامبوبه اتخبطت بس قصدها حكيت فى طيزى قولتلها براحه وانا ببلع ريقى معلش وانا طلعت الامبوبه الخلصانه وجبت المليانه ورايح اركبها حكيت تانى قالتلى دى المليانه قولتلها اه مليانه على اخرها وركبتها وانا طالع من وراها وهى واقفه وانا بينى وبين البوتاجاز وبين طيزها مفيش شبرين يعنى لو حكيت فيها زبى هيدخل بين فلقتين طيزها وانا زبى بدا يقف بس مسكت نفسي وجيت معدى براحه بحيث تحس بزبى وانا بعدى حكيتو فيها وراسو داخلت بين الفلقتين بتوع طيزها وقالت بكل لبونه اى ممم قولتلها مالك قالتلى المره دى اتلسعت جيت ضاحك وقولتلها

ميا خليفة نيك فتاة صغيرة سكس بلوجوب

سلامتك،بس قولت بينى وبين نفسي اتقل تتكيف هى على اخرها ونفسها فيه بس اعمل نفسك اهبل واتعامل عادى، وزبى بقا نار لميتو على استك البوكسر والبنطلون عشان ميبنش ويتفضح وتاخد بالها من حجمه بس هى باين عليها خبره اوى طلعت قعدت في الصاله وهى جت قعدت معايا وشغلنا فيلم وقعدنا نتكلم شويه ونرغى لحد ما الساعه بقت 11 قولتلها انتى سهرانه قالتلى اه قولتلها وانا كمان قالتلى اه براحتنا نسهر زى ما احنا عاوزيين وبلبونه بتقولها،،شويه لقيتها قالت انا داخله الحمام دخلت وندهت عليا والباب مقفول وبتولى حط البراد بتاع الشاى يسخن وسمعت صوت جياص هى بتشخ اكيد بس صوتو يهيج انا زبى بدأ يقف نص واقفه ومع ده كله ماسك نفسى بحب اتمتع بأساليب اللبونه والشرمطه دى وطلعت من الحمام وقعدت تانى مكانها وهى رايحه تقعد عدت من قدامى بس زى ما يكون بتورينى طيزها ولمت العبايه من عند طيزها كده مديقاها عليها وقعدت وشويه لقيتها بتقول انا عاوزه اتفرج على اللاب بتاعك على الافلام اللى بتحملها قولتلها بس كده طالما احنا سهرانين اجيبو ونتفرج ع الشاشه المهم وصلت الشاشه بالاب وقعدنا نتفرج وانا بقلب فى الافلام جيت على فيلم كان من ضمن الافلام اللى نزلتها و كان مش ظاهر على صوره الملف الفيديو ايه اللى بيحصل فيه يعنى مش باين ان كان سكس ولا رعب وكده وفحتو وكان عباره عن مص زب عن قرب وعلى الهادى واللى بتمص بتمص بمنيكه هى شافت اللقطه دى فى ثوانى قفلت الفيديو تنحت وسكتت حبه وقالت شوفلنا فيلم كويس قولتلها اوك وشغلت فيلم رومانسى وفيه بوس في اول دقيق فيه فضلت تتفرج على الدقيقه كلها وعنيها كلها لبونه وقالتلى شكله كويس الفيلم دى وفيه اكشن كتير بس بتقولها بمياصه وضحكنا انا وهى واتفرجنا على نص الفيلم كانت الساعه جت اتناشر ونص كده قالتلى انا داخله الحمام دخلت وسابت الباب مفتوح ودقيقه وندهت عليا بس روحتلها وسايب زبى نصه واقف كده وفرده قدام عنيها لقيتها بتتكلم براحه كده وبتقول ما تناولنى الفوطه الصغيره اللى هى بتاعت الكس من على سرير اوضه النوم وروحت جبتهالها وانا بديهلها من ورا الباب والباب كان مفتوح ربع فانحه وهى قاعده على القاعده قالتلى هاتها قولت اقرب الفوطه من زبى وانا بديهلها ولحسن الحظ لمست زبى وهى بتاخدها و جت قايله احححح بس بشرمطه واحيه على الاححح دى خلت بتاعى متريين وجيت لمو تانى الاستك وطلعت اقعد فى الصاله وجت قعدت بردو فى مكانها وكملت الفيلم وشغلتو اتفرجنا على الفيلم للاخر و شويه ولقيتها جات تقعد جمبى على الكنبه بتاعت الانتريه بعيد عنى حبه و لقيتها بعد شويه بدأت تقرب سنه وبتقولى انت لازم تتجوز عشان تدخل دنيا قولتلها ليها وقتها هما اللى اتجوزو خدو ايه قالتلى لا خدو كتير وضحكت بشىرمطه قالتلى انا عاوزه اعرف انت قمر ليه كده قولتلها طالع لمامتى قالتلى انت اي ست تتمناك قولتلها متشكر جدا على الكلام الجميل ده وشويه لقيتها عملت حركه وهى جت شده الاستك بتاع الكلوت بتاعها من فوق العبايه وسابته جه عامل صوت طرقعه قولتلها ايه الصوت ده قالتلى ده صوت الاستك بتاع اللباس يا بجاحتها وهى بتقولها وع وشها ابتسامه لبوه هى كانت لابسه الكلوت والسنتيانه بس تحت العبايه الديقه وحبه لقيتها كررت الموضوع ده وطرقعت بالاستك بتاع الكلوت،وسكتنا حبه وقرت سنه كمان منى ولقيتها بينت الاستك بتاع السنتيانه من عند العبايه من ناحيه الكتف وشده وطرقعت بيه بردو زبى وقف اكتر وقالتلى اعدلى الاستك كان اتنا سنه و جيت مسكو اعدلو و انا بعدلو حسيت عليها براحه سكته وجبت شادد الاستك براحه وطرقعتو قالت اييي براحه بيوجع جيت ضاحك وضحكت بردو وفجأه لقيتها قامت وقفت ونزلت الكلوت بتاعها بس مرفعتش العبايه وبتنزلو بشرمطه و قالعتو ومسكتو فى ايديها وقعدت وقالتلى الجو حر اوى والبتاع ده دايق و محررنى وبانت احلي سوه قدامى من تحت العبايه ودى كانت حجتها قولتلها براحتك هو فعلا الجو حر قالتلى اه اوى وهى قاعده جمبى مسكت الكلوت شمتو وقالت مممممم بلبونه وبتبلع ريقها وقربت الكلوت بتاعها من مناخيرى وبتقولى شمو كده وقولى ايه رإيك وعلى وشها ابتسامه مره هايجه شميتو كان في ريحه بول خفيفه وريحه كسها المولع وقولتلها ريحتو جميله اوى يا مرات ابويا قالتلى قولى يا ناهد حاف وبتطلع لسانها لبره زى اللبوات قولتلها ماشي ريحتو جميله خالص يا ناهد قالتلى شاطر وسكتنا وزبى مولع وواقف نار تحت استك البوكسر والبنطلون وفجإه لقيتها بتقولى قوم اقلع البنطلون ده الجو حر ياجدع قولتلها لا كويس كده اصرت لحد ما قومت قلعتو وانا بقلعو زبى تحت استك البوكسر لكن مغطيه بالفانله الداخليه وقعدت جمبها وشويه جات قربت منى بس ملزقتش فيا ولقيتها لفت وادتنى دهرها وانا قاعد جمبها ودخلت ايديها تحت العبايه وطلعت فرده من بزازها الفرده الشمال من السنتيانه و ودخلتها تحت العبايه بس هى طلعته من السنتيانه بس مداري تحت قماش العبايه وبصيت عليه ولقيت الحلمه بارزه ومنظره يجنن عرفت ان ابويا اتجوز مره شرموطه 😅 ولقيتها بتبص على المزى اللى على البوكسر من ناحيه زبى وبتعض على شفتها وجيت فارد ضهري على الكنبه بحيث ان زبى يبان مفرود اكتر وتشوفو وهو تحت استك البوكسر وشافتو بدأت تبلع ريقها وقالت ممممم فضلت ماسك نفسى و فارده قدامها لو هى صايعه فا انا اصيع منها وفجأه لقيتها بتقولى انا طالعلى حبايه صغيره فى وركى بس مجنانى اوى قولتلها طب ما تيجى ادهنهالك بحاجه قالتلى هات المرهم ده جبتهولها وانا ماسكه فى ايدى رفعت العبايه لحد وركها وبتورينى الحبايه وبتقولى هى دى قولتلها دى مش كبيره اوى وبتحسس عليها براحه وبتوريني الطراوه بتاعت وركها الملبن ولقيتها خدت تفه صغيره من بقها بحركه شرمطه والتفه لزجه شويه وحطيتها عليها وفردتها وبترفعها لفوق عشان تبين

سكس زنجي سكس امهات فيديوهات سكس اجنبي

اللزوجه بتاعتها وقالتلى هى كده هتخف وبكل شرمطه ومنيكه ولبونه قولت اتقل واتمتع واشوف اخرها ايه ورجعت علبه اامبوبه المرهم مكانها تانى وانا قاعد جمبها زبى مولع وواقف نااار قالتلى انا فى حبايه كمان بس دى بتوجعنى اوى قولتلها فين دى كمان قالتلى قدام التانيه بس من ورا قولتلها طب ورينى يمكن الاقيلها حل دى كمان قامت وقفت قدامى وصدرت طيزها فى وشي بس قريب شويه ورفعت العبايه ولقبل طيزها وخلاص طيزها وكسها قربو يبانو قالتلى شوفتها قولتلها اه قالتلى حط صباعك عليها لحظه وجات جايبه تفه لزجه بردو من بقها وقالتلى حط دى عليها وافردها اخدتها على صباعى وعملتها زى ما قالت وقالتلى انا بحب ادهن اى حبايه فى جسمى بتفتى قولتلها اه احلى من المرهم وجيت عامل حركه اصيع منها وقولتلها انا بردو بدهن الحبوب عندى عشان تخف قالتلى ازاى قولتلها غمضي عينك غمضت وجت واخد من المزى بتاع زبى وقولتلها ورينى الحبايه اللى فى وركك قدام كده و شاورتلى عليها وجيت حاطط المزي عليها وقولتلها ده احسن من التفه قالتلى اه بلبونه وجت واخداه الشرموطه وحطته فى بقا وبلعته وقالت طعمه حلو وهى بتستطعمه قولتلى بالهنا والشفا قالتلى بص الحبايه دى كمان قولتلها وريهالى وكانت ف دراعها اليمين ناحيتى وقولتلها بتوجعك قالتلى اه استنا وخدت يردو تفه من بقا حطتها عليها وقالتلى افرد دى عليها قولتلها عينى وانا بفردها قالتلى مصها كده عشان تخف قربت منها وانا هيجان بقا وانا مش هقرف وبعدين مقرف من بعض الحاجات زى ما قولت قالتلى طعمها حلو قولتلها اه طعمها حلو قالت ممممممم بمحن اوى ولبونه وشويه وقالتلى اقلع التيشرت عشان تاخد راحتك اكتر قولتلى حاضر بس كده وقومت قلعتو وبقيت بالفانله والبوكسر بس وزبى واضح جدا وراسه مرسومه تحت الفانله عشان مداريه بيها وهو تحت الاستك بتاع البوكسر،، قالتلى اه كده احسن قالتلى تحب ارقصلك قولتلها ورينى كده وجيت مرجع دهرى لورا وفاتح رجلى حبه و عشان افرد زبى قدامها ويبان اكتر وقامت ترقص من غير مزيكا رقص عراه زى بتوع الحانات كده وبلبونه وشرمطه تهز طيزها قدامى وترقص وهى لابسه العبايه الدايقه وجات قدامى وحطت رجلها ع الكنبه ورجل ع الارض وبترقص بمنيكه وهيجان وبتطلع لسانها وخلصت وجت قعدت مكانها جمبى تانى وقالتلى ناولنى الكلوت بتاعى البسو اديتهولها و انا بديهولها اخدت بوسه من ناحيه الحته بتاعت الكس كده واخدته وقالت طعمه حلو قولتلها يهبل قالت ممممممم ولبسته من تحت العبايه و دخلت البز اللي طلعتو تانى و قالت ثوانى جايه اهو قولتلها اوك وقامت دخلت اوضه نومها وسمعت صوت ترقعه شريط حبوب عرفت انها بتاخد حبوب منع الحمل وقلعت العبايه وجت بالسنتيانه والكلوت بس وعليها سوه وبزيين يخلو الزب يجبهم لواحدو وقالتلى كده احسن؟ قولتلها اه جدا اريح من العبايه الديقه وانا باصص ع السوه بتاعتها قالتلى عجباك سوتى قولتلى اه حلوه اوى وهى عماله تحسس عليها وقالتلى تحب تلمسها قولتلها ياريت قالتلى تعالى المسها وادعكها بأيدك وجيت لامسها واعدت ادعك فيها وهى قاعده جمبى و وقالتلى انت تجنن ياواد حركاتك حلوه اوى قولتلها اى خدمه يا ناهد بلعت ريقها وقالت السنتيانه حلوه عليا قولتلها اة تجنن قالتلى فى حسنه اهى وشاورت على بزها اليمبن وانا عملت نفسى مش شايفها وقربت منها اكتر ابص عليها و قالتلى المسها عشان تحس بحلاوتها اكتر ..اه يابنت المتناكه خليتى زبى جاب اخره وبقا اكبر من كتر الهيجان.وقالتلى بص الحته دى وبتورينى الهاله البنى بتاعت بزها وقالت عارف دى ايه بصوت هادى وعلق هزيت راسى وقولتلها اه وبدأت براحه خالص ع الهادى تطلع فرده بزها من السنتيانه لحد ما طلع كلو وبقا قدامى مفرود بكامل حجمه ويالهوي على لونه وشكله اللى يهيج والعروق باينه منه والحلمه الطويله اللى اد عقله الصابع واكبر حبه والهاله البنى اللى حواليها و لقيتها مسكتو بأيدها وقالتلى ايه رأيك وهى بتهزو براحه وهو قريب من وشى ولقيتها بتقولى شمه كده قربت من الحلمه وشاميت وقولتلها مممم ريحته تجنن ع الاخر ولقيتها بتقولى بص وقربت الحلمه من وشي اكتر وبتقول الفتحه الصغننه دي اللى بينزل منها اللبن وانا بدقق اكتر عشان اشوف وقالت ايه رأيك قولتلها هى طويله كده ليه قالت من كتر ما انا بشد فيها وانا سخنه قالت شايف الحسنه دى وشاورت عليها وطلعت لسانها وخدت لحسه صغيره منها قلتلها شكلها يهيج وانا مقرب من بزها وجيت نافخ فيها نفخه صغيره جات قايله احح خلتنى كنت هفرط فى لبنى سكتنا شويه ولقيتها بتقول قرب منى وجات لازقه فيا وهى قاعده جمبى وبزها اليمين بره وشكلها يهيج الحجر ورابطه شعرها بتوكه وشكلها فاجر،و قالت قعدنى على حجرك قولتلها تعالى قجت قاعدت وطيزها الطريه لازقه فى زبى الهايج وفرده بزها بره ، وطلعت لساتها ومبلول من ريقها ونفسها ف نفسى وقريبه من بوقى وقالت خد لسانى بشرمطه كده وجيت واخدو ع الهادى امصو براحه وجات قايله كمل انت عارف الباقى بقا

بورنو اجنبي محارم نيك شرجي سكس برازيلي

جيت ماسك شفايفها بوس ومص وهى كده بردو معايا وجت مطلعه لسانها مشتو على شفايفي براحه اوى وقالت طعمى حلو من كتر الهيجان والنشوه مقدرتش ارد وهزيت راسى،وانا ريقها على شفايفى مطرح البوس والمص جات راجعه قاعده على الكنبه جمبى وقالت اقلع الفانله الداخليه دى وقلعتها وبقيت بالبوكسر بس و بقت راس زبى طلعه ومحمره من كتر الهيجان وشافت ده عنيها لمعت وضحكت ضحكه خفيفه كلها منيكه و وطت قرت بقا من زبى وجت نفخه براحه اوى وجت مقربه من ودنى وبتوشوشنى وبتقول هو طالع بيبص على ايه كده قولتلها ده قال يتهوا شويه فطلع راسو يبص على المكنه اللى جمبو وضحكنا، قالت طب ما تقلع البوكسر ده عشان نبقى اخدنا راحتنا على الاخر قولتلها انتى حره جمدى قلبك وجيت قلعو وانا قاعد وجيت ماسك زبى فارده قدام عنيها وهى قريبه منى ولازقه فيا ولاقيتها تنحت فيه وبلعت ريقها وفضلت تبص عليه وعلى بيوضى وحسست عليهم بضهر اديها وقالت كل ده زب يا واد انت بتأكلو ايه يخربيتك وحسيت عليه بضهر ايدها طالع نازل لحد ما عمل مزى خدت المزى بصباعها بكل شرمطه ولحسته وبلعته وقالت مممممم يجنن وخدت تفه من بقها وحطتها على الراس وبلتها كلها وقالت ممممم راسو ناعمه وطريه و وجت تفت على زبى تفه لزجه وكبيره وقالت الزب ده يجنن اى مره ودلكت التفه كلها عليه لحد ما اتغرق كلو وفضلت تطلع وتنزل براحه وتقولى ايه رأيك ده وبتقول احححح سخن ليه كده يا واد وكبير كده ليه وقالت همتعك يا واد انت من الليلادى النييك الرسمى بتاعى وجت مدخله فرده بزها جوه السنتيانه وقالت هات زبك وقعدت قامى على ركبتها وجت رافعه بزازها قربت منو وجت تفت تفه بين بزازها كبيره وقالت هاتو وجت مدخلاه من تحت السنتيانه بحيث تبقى بزازها مضمومه عليه وفضلت تطلع وتنزل براحه وبلبونه وانا زبى بين بزازها وطالعه نازله وهو غرقان من تفتها وبيخوص بين بزازها والتفه مزحلقاه اكتر وجت ضمتهم بأيدها وقالت بزازى بتنيك زبك ازاى يا واد وطلعتو من بين بزازها وقامت وقفت وقالت فكلى السنتيانه فكتهالها وشوفت احلى بزين فى العالم حلماتهم واقفه ونار والهاله بتاعتهم اللي حوالين الحلمه كبيره حبه ولونها بنى غامق شويه وقالت ايه رأيك في بزازى قولتلها نااار بحبهم اوي وجت قاعدت جمبى و قربتهم منى اوى وجت على الفرده اليمين وتفت على حلمتها وفردت التفه عليها كلها وقالتلى تعالى يالا مصلى و جت حطاها فى بقى امصلها وبراحه فضلت امصلها وهى احححح اى ممممممم ارضع يا واد وجيت قايلها هاتى التانى وتفت عليه بردو بس المرادى على الحلمه بس ومسكتها بأيدها وحطتها فى بقى وقالتلى ارضع ياواد وقت تبدل بين بزازها وامصهم مع بعض شويه وشويه اخد بوسه من بقها ومصه من الحلمه وقالت انا همتعك اكتر بقا وقالتلى و جت ماسكه راس زبى ببقها ونازلت مص على الهادى فضلت تمص فيه وتف عليه وتتلبون فى مصها وتقول اححح طعمو مسكر اى يانى منو،،وقالتلى قوم اقف وقفت قدامها وكملت مص فيه بكل لبونه وشرمطه وقالت اقعد على ركبك وركز معايا اوي وجات قالعه الكلوت وفتحت رجليها قدامى وشكلها وشكل بزازها وسوتها يخلو الواحد ينطر لبنو لواحده وفتحت كسها بأديها ولقيت احلى كس مفيهوش شعره ومحلوق ونضيف جدا هو لونه بنى مدى على اسمر فاتح جدا ولقيت كسها واسع اوى لدرجه انى شايفو من جوا بوضوخ وهى احححح دخلو هوا شوفت بقا يا واد وقالت شوفت واسع ازاى قولتلها ليه كده قالتلى بكل شرمطه ومنيكه مخلف تلت بنات ده ووسع من كتر الخلفه وجات واخده تفه وحطتها على الشفه بتاعت كسها اليمين وعاصتو وخدت تفه وحطتها علي الشفه الشمال وعاصتها وخدت تفه كبيره وحطها على فتحه كسها الواسعه وقالت هات زبك واديتهولها قالتلى حطو حطيت راسو

فيلم سكس مغربي نيك محجبة قصص سكس اخوات

على فتحه كسها لاقتها بتقول دخلو كلو لحد بضانك مره واحده عملت كده ولقتها قالت اه اححححح مممممم وشخرت وقالت سيبو جوا شويه ياخد راحتو فى كسى ويستكشف المكان وهى عماله تضم بعضلات كسها بكل لبونه وشرمطه وبتعصرو علي الهادى وبراحه قالتلى كسى حلو من جوا قلتلها اه سخن اوى قالتلى شوفت حاضن زبك ازاى قولتلها خليه يمصو اوى قالت انت لسه شوفت حاجه وقالتلى طلعو شويه ياخد نفسو هههه وطلعتو لقتها لفت و فنست قدامى دوجى يعنى و فتحت كسها و اح على ده كس واسع جدا ويهيج وهى بتفتحو عمل صوت جيص زى ما يكون في غازات جواه وقالتلى عجبك الصوت ده قلتلها اه يخرب بيتو وفجأه لقيتها بتحزق اوى من خرم طيزها وبتطلع خياره صغيره شويه انا زهلت من المنظر ده وزبى خلاص فضله تكه وقالتلى شدها براحه ياواد وبقول احححح اوف مممممم هات زبك يا وواد ودخلو مره واحده وجيت حاطط زبي ودخلتو جت مجيصه من كسها وقالتلى كسى معبي هوا فضيه ياواد وفضلت اعمل الحركه دى اطلع زبى بره خالص وادخله زياده عن 15 مره وكل مره يجيص وهى احححححخ اى اوففففف مممممممم نيك ياواد وقعدت ادخلو واطلعو وزبى عليه سائل ابيض لزج من شهوتها وقالتلى اقعد على الكنبه وجت طالعه راكبه علي زبى وقالتلى هكيفك ياد يا نييبك وفضلت تطلع وتنزل براحه خالص وتلف وسطها عليه وترقص على زبى بكل لبونه وشرمطه وبتقول اححححح واوفففففف نيك ياواد كيف زبك ومتعو بكسى وفضلت تطلع وتنزل براحه خالص وتنيك زبى بكسها اكتر من تلت ساعه وقالتلى عاوزاك تنيكنى ف طيزى وجات نلزله من على زبى ومفنسه تانى وفتحت خرم طيزها لقيتو واسع بس مش اوسع من كسها وجابت تفه من بقها وحطتها على الخرم وقالتلى نيك خرم طيزى بزبك واحشرو فيه فضلت انيك واطلع وادخل براحه وشايف الجلد بتاع خرم طيزها ماسك على زبى ومحوطه وانا برجع لبزبى لورا وقالتلى نيكنى فى كسى وطيزى وبدل عليهم وهى فضلت تقول اى احححححح اوففففغ وااااوو وممممممم نار ياواد متع زبك بأخرامى وجابت من كسها اربع مرات وانا لسه حابس لبنى وبتمتع بأخرامها السخنه وفضلت ادخل شويه ف

سكس دياثة ينيك طيزها

طيزها وشويه فى كسها وكل مره ادخله فى كسها كسها يزرط ولسه مشبعتش لحد ما قالت كفايه هات زبك انضفهولك وفضلت تمص فيه وتف عليه لحد ما قالت تعالى ندخل اوضه النوم وخدتنى ودخلنا وجت راقده علي السرير وفتحت رجليها وقالتلى تعالى اركب فوق ناهد ودلك كسها بزبك من جوا وفاتحاه بأيدبها وجت راكب فوقها وفضلت انيك فيها وقالتلى لما تجيب جيب جوا في كسي وانا واخده منع الحمل ونيك براحتك وفضلت تلف وسطها تحتى وتتمنيك وتقول اى اححححح اوففففف مممممم اه اه اه اه نيك يا واد وانا راكب فوقها زفاشخ كسها وزبى كلو جواها لحد ما وصل للرحم وقالتلى ارقد علي ضهرك رقدت وجت راكبه على زبى وفضلت تطلع وتنزل وترقص على زبى براحه كنت فى منتهى المتعه وقالتلى اعدل نفسك لفوق شويه وجت ضمه رجليها عليا وشافطت زبى كلو جواها وقالتلى جيب لبنك كلو جوايا املا كسي بيه وغرقو من جوا وجيت بايسها بوسه جامده اوي وجبت لبنى بكميه رهيبه مليت كسها وغرقتو وقالتلى مطلع زبك سيبو جوا لحد ما نام جواها قالتلى انت تعبت قلتلها لا قالتلى طب طيزى بتناديك وفضلت ترضعنى وتمص فى شفايفى لحد ما زبى قام تانى و فتحتلى خرم طيزها وهى مفنسه وقالتلى احشيه بزبك وحكو في جدار طيزى بصراحه نيك طيزها نار سخنه اوى فضلت انيكها نص ساعه فى طيزها ونزلت لبنى فيها و نزلت تانى فى بقها وهى مبتشبعش نيك لحد ما نمنا انا وهى الساعه خمسه ونص الصبح لما تعبنا من كتر النيك كسها يجنن وطيزها تجنن وحلماتها الواقفه تجنن مرات ابويا ناهد بقت خدامه لزبى وزبى بقا نياكها في غياب ابويا وسفرو بقينا انا وهى نمتع بعض حتو وقتنا هذا شكرا يا ناهدعلى النبك الجميل ده وعقبال الف نيكه ونيكه

كس زوجتي الذي لا يشبع حولني لشرموط

اسمي هبه عمري 29 سنه متجوزه من سعد من خمس سنين ومخلفتش اصل سعد ملوش في الخلفه وعاشقه للجنس بكل اشكاله والوانه جوزي مش مكفيني ودايما علي السرير
بيعترف انه قليل واني كتير عليه زوبره صغير ورفيع وكبيره عشر دقايق وبيركن بدايه متعتي مع الجنس الي بجد بدات من سنتين بعد ليله مع جوزي كالعاده مشبعتش فيها اتقلب ونام
ونمت جمبه العن في حظي للصبح صحي هو تقريبا الساعه 8 وكان اول كلمه قالها
صباح الخير يا حبيبتي
معرفتش ارد عليه غير بتريقه صباح النور يا دكري يا مكفيني
رد وقالي وبعدين يا هبه مش هنخلص من التنبيط ده انا بتريقه تنبيط ايه يا سيد الرجاله متقولش كده رد وقالي اعملك ايه انت الي كسك هايج علي طول ومبيشبعش
طيب وبعدين ياسعد انا تعبانه وانت لا بيحوق فيك قمصان ولا رقص ولا براشيم انا نفسي اتناك لحد ماتعب واقول مش قادره
طيب يا هبه قومي اوديكي لامك وابقي اعدي علي الدكتور اشوفلي حل
ماشي لما نشوف اخرتها ياسعد
قمت وقلعت القميص الي لبساها وجه سعد من ورايا وقالي يا صباح الجمال والدلع ولزق فيا من ورا
زقيته بضهري ماتوعي يراجل مش ناقصه فرهضه علي الفاضي

قصص سكس سكس محارم اجنبي سكس عنيف سكس ياباني سكس سحاق محارم

ايه ده ياختي كميله انتي زعلتي وقلبتي بوزك اوعي ياسعد تكون زعلت من اني قولتلك يراجل وقمت ضاحكه بشرمطه
يمكن كلامي بيضايقه بس غصب عنه منا ست ومحتاجه وهو مفيش يمكن يحس كده ويشوفله حل في النيله الي فيها
المهم طلعت سنتيال وكلوت وسيبتهم علي كرسي التسريحه ودخلت استحمي وناديتله
ياسعد
ايه يا هبه عايزه ايه
هاتلي السنتيال والكلوت وتعالي عايزاك.
دخل سعد الحمام عليا
وقولتله عايزاك تهيجني وانا بلعب في نفسي خليني اجيبهم وارتاح
اهيجك ازاي يا هبه
اشتمني يا سعد واوصفلي جسمي ونيكني بالكلام
لا طبعا يا هبه عيب الي بتقوليه ده انا برضو جوزك
بلا نيله حتي دي ملكش فيها خلاص يا سعد اطلع بره
ولا اقولك اطلعي يا سعديه
طلع سعد بره حاولت العب في نفسي هيجت نفسي اكتر وبرضو مرتحتش طلعت لبست هدومي واتمكيجت والاندر كانه بياكل في كسي مش طيقاه قمت قلعته وهو واقف
ولما شفتي ايه يا هبه ده هتخرجي كده
وماله يا سبعي كده كده لابسه جيبه وطويله ومحدش هياخد باله
البسي يا هبه عيب
جري ايه يا سعد ماقولتلك لابسه جيبه وطويله وبعدين لما انت حمش قوي كده
كيفني كفيني وابقي احكم عليا لكن طول مانت لمؤاخذه يبقي سيبني
وبعدين منتا خارج معايا مش لوحدي يعني
المهم اتخرس زي العاده ولبس ونزلنا وركبنا عربيه هتودينا المترو وقابلنا محمد فيها جار امي هناك

مص زبر شيميل فيلم نيك عالمي سكس ديوث زوجته  زنجي ينيك حامل

وسعد عارفه
شاب محترم علي طول ساكت اصغر مني بسنتين محدش كان عارف عنه حاجه غامض اكتر من السلام علي خد مابيرميش
سعد ازيك يامحمد
تمام يا سعد انت اخبارك ايه
تمام
ايه كنت بتعمل ليه هنا
لا ابدا كنت بزور واحد صاحبي ومروح
انا رديت بدري كده
اه اصل انا بايت معاه من امبارح
المهم اصر يدفعلنا ركبنا نزلنا ورحنا المترو وركبنا سوا عربيه كانت زحمه موت ركب محمد وانا وراه وسعد ورايا عشان محدش يحكها في طيزي
المهم دخلت ورا محمد وسعد من الزحمه اتزق ومعرفش يوصلنا حاول بس معرفش
محمد لف وبقي وشه في وشه من الزحمه حسيت بانفاسه في وشي
بساله فين سعد قالي وراكي
لفيت عشان اشوف سعد جت واحده وقفت قدامي زقتي لزقتني في محمد شاورت لسعد قالي خليكي عشان الزحمه وفضل عينه عليا
وضهري لازق في صدر محمد بس كان باعد نصه الي تحت عني جت المحطه الي بعديها الناس

نيك افريقي عنيف سكس امريكي محارم رجل ينيك زوجته

زادت ولزقت فيه اكتر حسيت بزبره علي طيزي
كان نايم ومع حركه المترو واني لابسه الجيبه عاللحم ابتدي زبره يقف ابتديت ارجع بطيزي عليه وهو يحاول يرجع بس ملقاش مكان سابه نفسه وانا رجعت بطيزي اكتر وحركت نفسي لغايه ما وسطنته علي الخرم وابتديت احرك نفسي لقدام ولورا
وحسيت بنفسه وانه هاج هو كمان ابتدي يمسكني من وسطي ويرجع طيزي علي زبره ويسرع حركته
حسيت ان ميه كسي غرقت رجلي وهو شغال عجبتني جراته وحسيت اني عايزه امسك زبره بايديا
لفيت ايدي وحاولت امسكه لمسته من هنا راح ضربني علي طيزي براحه
وهمس في ودني وقالي اهدي يا شرموطه مش وقتها ولفي وشك مش وقته
سمعت كلامه ولفيت وشي افتكرته هيحك زبري علي كسي واكمل المتعه
لاقيته بيبعد بضهره وخاب ظني او افتكرت كده
لاقيته حرك نفسه شويه و حط كف ايديه علي كسي وابتدي يحرك كف ايديه علي كسي بدواير ويحرك صباعه علي كسي
وانا روحت في حته تانيه لدرجه اني طلعت اه سمعها الي وقفين حواليا
بسرعه لاقيته رد وقالي انا اسف غصب عني راح زق الي وراحه وقاله ماتحاسب ياعم خلتني ندوس علي رجل الناس
ولاقيت صوت جي من ورا فيه حاجه يا محمد
احيه ده سعد دنا نسيت وجوده ده كان عينه عليا ياتري شاف ايه
المهم عدلن نفسي وبعدت عن محمد شويه ومحطتين وابتدي المترو يخف وسعد قرب مني

تفريش زب رجل سكس برازيلي سكس الكنج نور

يخربيتك راجل ده زوبرك واقف وشكلك هايج
المهم قعد يتكلم معاه لغايه ماوصلنا ونزلنا احنا التلاته واحنا ماشيين محمد قابل واحد وسابنا
ومشينا انا وسعد من غير ولا كلمه لغايه مسالته بضحك
جري ايه يا سعد زوبرك ما بيقفش عليا غير بعد عذاب يقف في المترو عادي كده
قالي هو محمد داس علي رجلك ولا في حته تانيه
قولتله هيدوس فين يعني
قالي بسالك
قولتله علي رجلي يا سعد
سكتنا وروحنا طلعت لامي وسعد راح للدكتور
وشويه وامي نزلت تجيبلنا اكل وانا دخلت قلعت واستحميت وخلصت وطلعت لفيت الفوطه
وسعد اتصل بيا فتخت وكلمته وشويه الجرس رن
قولتله ثواني يا سعد افتح الباب لامي
فتحت ولاقيت محمد قدامي...

نشوف القصه عجبتكم ولا لا
محمد ليه حكايات كتير معايا ومع سعد
حكايات قعدت سنتين لو عجبتكم هكملهالكم
مش تشويق غير اني عايز اعرف رد فعلكم علي اول قصه اكتبها

اعترافات زوجة متناكة

أنا دلال بدأت حياتي الجنسية وأنا في السادسة عشره من عمري كنت صبيه هيوجه كتير كتير لي خال يدعى فادي حبوب كتير كتير كانت مغامراته الجنسية تثير غيرتي عليه كآني زوجته كنت أتغنج وأتدلل عليه كثيرا وفكرت كثيرا إن أصارحه أنى أصبح عشيقته وينكني ولكن خجلي منعني .: كنت انام بسريري اتقلب عليه وكانى اتقلب على زب خالي فادي واظل احدثه وكانه معى في ليلة كانت اختي الكبيرة تنام عندنا وبغرفتي لان زوجها مسافر نامت اختي واعتقدت أنها قد غابت بالنوم فشلحت ملابسي كعادتي كل ليله وانأ اتقلب على زب خالى اقصد على سريري وأخذت احدثه بحبك ياخالي هات زبك أمصمصه لك أنا صبيه بتمص حلو كتير هات زبك ياخالي اجعلني اجلس عليه دخله كله في كسي أنا ابنة أختك وحبيبتك وعشيقتك نكنى كمان ياخالى أرجوك لا تنيك غيري نكنى أوى أنا صرت لبوتك أنا دلال المتناكه شوفوني ياناس وإنا باتناك من خالي حبيبي نكنى كمان جيب لبنك الشهي جوات كسي آه آه آه اح اح احوه احوه على زبك ياخالي نظرت فوجدت اختى فوق راسى وانا اقذف ماء شهوتى وتقول لى ماهذا الكلام يادلال بدك خالك فادى ينيكك كنت مسترخيه من كثره ماقذفت قلت لها ايوه يامها نفسى خالك ينيكنى لمحت له كثيرا ولكنه لايستجيب .

قصص سكس سكس محارم اجنبي سكس عنيف سكس ياباني سكس سحاق محارم

فى اليوم التالى راحت اختى الى بيتها وطلبت انا من أمي ان اذهب معها لاقضى عندها كام يوم ووافقت أمى رغم احساسى بان اختى لاتريد ذالك وذهبنا وفي مساء أول ليله لي مع مها دق جرس الباب وإذا بشاب طول بعرض وذو وجه جميل يدخل ويجلس معنا قدمته اختى لى على انه ماجد صديق زوجها وبعد قليل قامت اختى وماجد إلى اوضه النوم وهى تقول لى أنا عايزه ماجد بموضوع وذهبت وجلست انتظرهم تأخروا كثيرا قمت أتسلل إلى حجره نوم اختى ووقفت بجوار الباب النصف مفتوح وكانت المفاجاه ماجد ينيك اختى وهى تقول له كنت محتاجه أوى النيكه دى ياماجد كسي كان مولع وماجد ينكها ويقول أنا محتاج مائه جنيه اشترى سجائر قالت حاضر ياحبيبى سأعطيك كل ماتطلب ولكن نكنى كمان أوى قطع كسي مزقه خليني أستريح من حرقته ادخل زبك فيه بقوه حتى يخرج من فمي سمعته يقول أختك شرموطه مثلك يامها قالت له لا لسه بنت نكنى ياماجد جامد أوى خلى زبك يروح وييجى بسرعة ثم قالت ماجد ممكن اطلب منك طلب انت ليه بتنيك سوسن ورشا انا نفسى تكون لى وحدى قال ماجد يامها هذا عملى انا ليس لى عمل لى زب كبير بيمتع النساء وانا امتعهم واطفئ نيران اكساسهن واخذ منهم فلوس متل ما باخد منك قالت مها ولكن انت بتنكنى مره واحده بالاسبوع وهذا لايشبعنى قال ماجد ما انا عارف يامها انك بتتناكى من الشباب وبتاخدى منهم فلوس كمان دا انتى سمعتك حلوه أوى بين الشباب الكل يشكر فيكى وانك أستاذه بالنياكه قالت مها تعرف ياماجد أنا بيدخل كسى اكتر من عشره ازبار كل أسبوع ولكن زبك أنت شكل تأنى لبنك أنت شكل تأنى لحسك أنت شكل تأنى يالا ياستاذ نيك الاستاذه جامد قال ماجد انتى الاستاذه مها القحبه المتناكه والشرموطه الحلوة انتهى ماجد وخرج فدخلت على اختى العارية بسريرها وانأ انظر إلى جسدها الذي تلطخ باللبن في كل مكان فأخذت منشفه لأمسح عنها اللبن فالتفتت لي وقالت أنتي يادلال غبيه دا اللبن ده احلى شئ لجسد المراه قلت لها اختى انتى بتتناكى بالفلوس على كده انتى وسكت قالت مها اكملى شرموطه قوليها انا فعلا يادلال شرموطه.ماذا افعل زوجى بعيد عنى ومحتاجه فلوس ونيك .البيت بدو مصاريف وكسى محتاج زب ولبن وبعد عده ايام شاهدت فيها اختى بتتناك من اكثر من رجل وتبدو عليها السعادة الكامله اما انا انام كل ليله ابكى من الشهوه قلت لها انا راجعه عند ماما قالت مها احفظى سرى عنها قلت اطمانى ثم سالتنى هاتعملى ايه مع خالك فادى قلت لها بعد مارأيتك تتناكين تجرأت وساطلب منه ينكنى قالت مها لاتتركيه طالما نفسك فيه ثم ألقت عليها القنبله التى اذهبت مابقى من خجل قالت يادلال انا اختك قلت نعم انتى ابنة أمى وابى قالت مها انا اختك من الام اما ابوكى ليس ابى امنا اتناكت من محامى كانت تعمل له سكرتيره وحبلت بى وكانت مخطوبه لابوكى فأسرعت بالزواج قبل ان يظهر الحمل وابوكى الى اليوم لايعرف انى لست ابنته ولكن امك صارحتنى رجعت الى بيت امى وكلى تصميم ان اتناك من خالى فماذا يمنعنى أمى منيوكه واختى شرموطه كبيره وفى الطريق الى بيتى قابلت خالى فعرضت عليه ان اقضى اليوم معه وعلى كل حال امى مطمئنة انى ببيت اختى قال خالى اين نذهب قلت له الى السينما واخترت فيلم اعرف مسبقا انه ملئ بالمشاهد الجنسيه الساخنه ويحكى قصه رجل يستخدم زوجته وابنته فى ممارسه الدعاره ويجلب بنفسه لهم الزبائن ودخلنا وجلست اتعلق بكتف خالى وقد املت راسى على صدره وكانت يدى تسرح الى افخاذ خالى اتحسس زبه قال يادلال ماذا تريدى قلت وان انمحن واتغنج بدى اياك ياخالي

كانت تجلس بجواري امرأة شابة همست لى هو زوجك قلت نعم تزوجنى من يومين ولم يفض غشاء عذريتنى بعدها قالت المرأه سأساعدك اخذت المرأه مكانى على المقعد بينما انا جلست بين قدمى خالى فادى وكان كلما اراد الحديث اقاطعه حتى لاتعلم المراه انه خالى وظلت المراه تمرج وتداعب زب خالى وانا امرج له بيضاته وفخذيه والمراه تقول له مراتك لبوه وشبقه لماذا لم تنكها الا تخاف يارجل ان تذهب وتتناك من غيرك قلت لها نعم ان لم ينكنى ويفتحنى الان لن انام بعذريتى الليله ووجدت الفرصه متاحه الان ان يفتحنى فى السينما وطلبت من المراه ان تساعدنى قالت انتظرى فقامت وفتحت فخذيها وجلست على زب خالى وهى تقول ان زبك هو عشائى الليله واخذت المراه تصعد وتهبط على الزب بحرفية مومس داعره فقلت لها انتى شاطره اوى يامدام قالت بكره تصبحى خبيره مثلى ياللا جاء دورك حتى تصيرى إمرأه قلت لها ساعدينى قالت لاتخافى وخلعت كلوتى وفتحت فخذاى على آخرهم حتى ينفتح كسى بشكل كبير وجلست على زب خالى واحده واحده وقبل ان يخترق عذريتى همست فى اذنه من الان انت زوجى فهمس لى انتى لبوه من يومك قلت له الان فقط عرفت انى لبوه قد ايه انت غبى ياحبيبى .ودخل زبه بكسى شويه شويه وانا اردد فتحتنى ياحبيبى صرت مفتوحه صرت امرأه صرت منيوكه صرت شرموطه ومضت علينا انا وخالى عدة سنوات ونحن نعيش احلى سكس نكنى بكل الاماكن فى السينمات فى الحدائق العامه على الشواطئ فى غرفتى وبسريرى وفى شقته . شربت من خالى لبن فى فمى يكفى لرضاعه الف طفل وقذف من لبنه بكسى ورحمى لبن بيكفى لان تحبل منه الاف النساء .بيوم تقدم احد الشباب لخطبتى اسمه حامد وافقت عليه لشعورى بانه متفتح وحضارى وربما يترك لى بعض الحريه الجنسيه بعد زواجنا واثناء فترة الخطوبه كانت نياكة خالى لى مستمره اما خطيبى حامد كنت اكتفى بان اعطيه بعض الاحضان والقبلات واحلب له زبه فى فمى .ادهشنى طعم لبن خطيبى كان بالنسبه لطعم لبن خالى غير شكل قلت له حامد حبيبي ليه لبنك طعمه حلو اوى كده قال بكره تعرفى والحقيقه كنت مستمتعه بطعم لبنه الذيذ جدا . قبل اسبوع من زواجى دبرت واصريت ان اذهب لزوجى وانا حامل كما فعلت امى مع ابى وقضيت اخر اسبوع وخالى ينكنى باليوم اكثر من اربع مرات ويجيب لبنه كله بكسى حتى يمتلا الرحم باللبن وتزوجت حامد وفى ليله الزفاف تعطرت وخلعت عنى كل ملابسى واستلقيت على الفراش استلقاء اللبوه وانا اقول لزوجى حامد تعالى حبيبى تذوق عسل كسى انا اعرف انك عطشان وكثيرا ماشتهيت ان تشرب منه اقترب حامد وقد تعرى وهو يقول ولكن عليكى بعد ذلك ان تتحملى حتى افض غشاء عذريتك قلت له وانا اتصنع الارتباك حامد حبيبى انا اعرفك متحضر ومتفهم للامور ولن تلومنى ان علمت انى لست عذراء قال حامد من فض عذريتك قلت انا قلت بالعب بحالى فدخل اصبعى بكسى وفتحت نفسى .قال ولا يهمك حبيبتى كسك ملكى فلماذا ازعل على قطعه من الجلد كده كده كنت سأمزقها واقترب بزبه بعد ان جهزته له مصا ولحسا وعضا باسنانى ثم اقترب وقال تحملى حبيبتى شويه انا عارف كسك ضيق ولكن مع النيك سيتسع ولن تشعرى بالم بعد عدة ايام وبدا بادخال زبه فاذا به يفوت بكل سهوله لقد كان زب خالى كبير ووسع كسى كثيرا فاخرج حامد ربه من كسى غاضبا وهو يقول هل هذا حجم كس يتناك لاول مره ان كسك يادلال منيوك عشرات المرات صارحينى حبيبتى بالحقيقه وانت تعرفين انى متحضر وسافهم شعورك . قلت وانا اتصنع البكاء نعم حامد انا منيوكه
من قبل . لقد كان كسى يموتنى من الاكل والنار اللى فيه ولم يكن ينفع معه شئ الا زب يشبعه بالنيك واللبن . قال من هو قلت واحد صاحبى قال اعرفه قلت لا . قال حامد وماذا بعد الزواج هل اتفقتى معه على استمرار نيكه لكي قلت ماذا تحب قال انا ليس عندى مانع بشرط ان ينيكك

أمامى قمت من مكانى وانا احتضن زوجى واقبله وانا اردد شكرا لك زوجى المتحضر الواعى الفاهم .قال حامد انا بدى سعادتك وحتى اثبت لكى كلامى قومى الان واطلبيه بالتليفون ياتى يقضى الليله معنا فانا ايضا اريد ان اشكره لانه اسعدك بالنيك قبل زواجنا . قمت وانا سعيده اطلب خالى فادى الذى لم يصدق نفسه وانا اطلب منه ان ياتى ليشارك زوجى فى نيكى ليله زفافى .بعد قليل دق جرس الباب وقلبى معه وقمت عاريه كما انا الى الباب وما ان رايت خالى
حتى تعلقت برقبته اقبله فخرج حامد من غرفة النوم واذا به يرانى وخالى قال دلال هل هذا هو صاحبك قلت نعم ياحامد هو صاحبى وخالى وعشيقى وانت زوجى . رحب حامد بخالى فادي قائلا له مرحبا بشريكى فى زوجتى قال خالى احنا مسؤليتنا كبيره لازم نمتع هذه اللبوه الشبقه وبدات بخلع

مص زبر شيميل فيلم نيك عالمي سكس ديوث زوجته  زنجي ينيك حامل

ملابس خالى واصبحنا نحن الثلاثه عراة وبدات بمص زب خالى وانا اقول شوف ياحامد زبه حلو ازاى وكبير ويجنن ومد زوجى يده لزب خالى وهو يقول عندك حق يادلال زب فادى حلو كتير وبدا يداعبه بشوق ولهفه قلت مالك ياحامد فيه ايه نظر لى ولم يرد غير انه بدا يزيد فركه ودعكه وبدا يشمه فى نشوى كبيره . اه يادلال ريحته حلوه اوى التفت لطيز حامد انظر اليها فرايت اثار احمرار شديد وخرم طيزه واسع شويه فى تلك اللحظه نظر لى حامد وهو يقول تسمحى يادلال ان اكون عروسه مثلك الليله وازف الى عريسى قلت وانا امسح بيدى على طيزه وانتى يابنت ياحموده مين عريسك قال حامد وهو يغنج ويتدلل وقد تغير صوته ليصبح اقرب الى صوت انثى عريسى هو فادى قلت اذا فادى عريسنا احنا الاثنتين قال حامد ومن الليله احنا زوجتين له يعاشرنا بأي وقت قلت طيب ياللا يا آنسه حموده خلى زوجك يفض عذريتك والا طيزك مفضوض بكارتها وواخده ازبار كتيره قال حامد لا ان طيزى عذراء انا لست خول قلت له امال انتى ايه يا بيضه قال حامد انا طول عمرى نفسى اتزوج بنت انيكها ورجل ينكنى قلت اهو انت تزوجتنى تنكنى باى وقت وخالى فادى رجلنا احنا الاتنين ينكنا باى وقت كل هذا وحامد يمص زب فادى بشراهة انثى شبقه جوعانه للنيك ثم طوبز وامسكت بزب فادى وانا اقول له ياللا ياخالى خذ عذرية زوجتك التانيه وادخلت زبه شويه شويه فى طيز حامد وهو يصرخ من المتعه نكنى يافادى نكنى ياحبيبى انا من الليله لست رجل انا لست حامد انا من الليله زوجتك اللبوه المتناكه من الغد سوف اغير شكلى والبس لك احلى قمصان نوم واحلى كلوتات ساشارك زوجتى دلال فى ملابسها وسالون لك خدودى بالبودره وشفايفى باحمر الشفاه وسا انظف لك حواجبى وساحلق كل الشعر بيداى وقدماى من الغد انا امراه متناكه لبوه ضربت حامد على وجهه وانا اصرخ فيه فوق ياحامد انت رجل انت زوجى وزبك جميل وحامد يهزى بكلماته وكانه غائب عن الوعى يصرخ لا يادلال انا خول من زمان كان نفسى اتناك . كان نفسى اخويا الكبير ينكنى ولم يحث حتى صاحبى حسام الذى كنت اتغنج عليه واتدلل حتى يشعر بى ويعرف انى خول ولكنه لم ينكنى طيزى احبتهم ولكنهم لم ينيكونى انت يافادى الزب الاول بطيزى انا من اليوم ملك ايدك نكنى كما تريد وان حبيت تعرص عليا وتهدينى الى اصحابك ينيكونى لن امانع انا من الليله الخول بتاعك وساتركك تنيك مراتى كما تريد وتحبلها وتجيب لك اولاد . وكانت طيز حامد تبتلع زب فادى بكل اشتياق فى حين كان يلعق شفتيه بلسانه وقد سال لعابه من المتعه وكانه امراه وصلت لاعلى حالات الشبق الجنسى وبدا فادى فى قذف لبنه بداخل طيزه وهو يصرخ عبينى لبن يافادى املا بطنى بلبنك خلينى احبل منك وبعد ان انتهى فادى من قذفه بدأ حامد يتقلب بالفراش وهو يصرخ لم اشبع لم اشبع طيزى لم تشبع بطنى لم تشبع . حلاوته زبك يا فادى فى حين بدأت أنا بضرب حامد على وجهه من جديد انت رجل ياحبيبى وزبك حلو كتير افيق ياحامد انت مش خول ويرد حامد نعم حبيبتى دلال لكن ارجوكى اوعدينى ان من وقت للتانى اتركينى اتناك واوعدك ان يكون بحضورك قلت له حاضر حبيبى اوعدك كل اسبوع اترك لك الحريه تجيب واحد تتمناه ينكنى وينيكك عانقنى حامد وشكرنى وانا اوعده انى لن انسى طيزه وهو يوعدنى انه لن ينسى كسى . وعاود فادى النيك ولكن معى حتى اشبعنى وقبل ان يتركنا لنكمل ليلتنا انا وحامد قال فادى كن حريص ياحامد وانت تنيك زوجتك لانها حامل التفت نحوى حامد يسالنى قلت له نعم يازوجى انا حامل من خالى قال حامد مبروك يادلال حملك اتمنى تكون بنت حلوه مثلك ونسميها ريم .وبعد خروج خالي من البيت وبقيت انا وزوجي وحبيبي حامد على سرير عريانين
نزل حامد بين فخذي واخذ بلحس كسي ومص بظري وأنا اتلوه تحته وقع لمسات لسانه على شفايف كسي وبظري
ولحس فتحة طيزي أه أه أح أح بحبك اه أه أه حرام عليك لو تعرف أنا كان نفسى تعمل معايا كده من زمان أه أه . وهى ترتعش وتنتفض وكسها يتقلص وانا تتأوه وأقول له مش قادره مش قادره

نيك افريقي عنيف سكس امريكي محارم رجل ينيك زوجته

حتى شعرت بشلال من المياه ينهمر من كسي داخل فمه مخلوطه بشهوة خالي جوات فم حامد وشربها كلها حبيبي وهو مستمتع وانا ممسكه بشعره أشده بعنف لا أدرى هل كنت أبعده ام أقربه مني . وكانت بزازي كقطعه الجيلى تهتز مع أنتفاضتي بشكل مثير. وبدات أتأوه وأقول نيكنى نيكنى حرام عليك
ثم أخذت زبه بفمي أمصه وأداعب بيضاته بلساني الحس له خرم طيزه الى ان انتصب زبه وجلست عليه
وبقية اصعد وانزل على زب زوجي وحبيبي وانا اتاوه ااه نكني يازوجي وانا اشعر بها تنتفض وترتعش كمن مسته الكهرباء وهى تشهق بكلام غير مفهوم يخرج وسط أهاتها ووحوتها ثم سمعتها تقول حبيبى يلا قطعنى بزبك عايزه احس بنار وهو داخل وخارج أه أه احبك زبك يجنن عايزاه جوه كسى كده على طول
. وبدأت فى ادخاله واخراجه بقوه وهى تصرخ أه حلو حلو وتزداد رعشتها وانتفاضها متع كسي بزبك جميل وهو يقول زبي
ملك لكي ياحياتي ااه ااه كسك حلو وانا اتأوه اااه اوووف اااخ ااااخ اااخ اااه وبدأت هى فى أدخاله واخراجه بكسها بقوه وهى تقول بحبك وبحب زبك جيب لبنك جواى وما هى الا ثوان حتى شعرت بالرعشه تهزنى ودفقات من زبه تندفع فى كسي وهى تتأوه لبنك سخن أه أه أوف أوف لبنك نار نار كسى أتحرق كسى أتحرق وهى ترتعش معى فقد أتتها شهوتها وفاضت واغرقت زبى وأفخاذى اللذه الشديده والتعب اللذيذ وكل منا محتضن الاخر بقوه وغبنا عن الدنيا وشفاهها مازالت تشعل النار فى شفتاى ومازال زبى ينتفض داخل كسها ليصب اخر قطره من لذتى التى لاتوصف . لاأدرى كم مر علينا من الوقت
ونمت على صدر زوجي وحبيبي الى الصبح ونحن عريانين نتقلب بحظان بعض في الجزء القادم أحكي لكم ماذا حدث عندما اخذني زوجي الى دكتور لكي يفحصني ويطمأن على الجنين في بطني

ملاحظه كان حامد قد قرء مرة في احد مواقع الجنسيه العلمي أن حليب المراءة يقوي الرجل جنسيا
قال لي حامد عندما ترجعين افتحي الباب وادخلي الغرفه الثانيه واول متحسي انها جاهزه تتناك خشي عليها وهنقطعها انا وانتي .
اليوم لبست دلال وقالت لليلى انها نازله السوبر ماركت تجيب شوية اغراض ردت ليلى طيب ماتخليكي ياستي وانا انزل اجيبلك الحاجة بسرعه قالت دلال لا أنا زهقانه وعاوزة انزل اشم شوية هوا .
خرجت دلال وأغلقت ليلى الباب ودخلت على المطبخ تنظفه وتعد الفطار الى حامد ودلال ؟
خرج حامد من الغرفه وهو لبس شورت النيك المقطوع واللي يبان منه راس زبره دايماً لما يكون عندهم حد هيتناك لآول مرة
نده حامد على لولا لولا لولا.
جت ليلى بتجري وكانت هتقع على الارض ووطت وخرج نصف بزها من الجلبية فقامت وعدلت تفسها بسرعه قائلة أسفه ياسيد حامد غصب عني حبيت اجيلك بسرعه.
قلت لها ولايهمك لولا .
ليلى : إنت اول مرة تقلي يالولا والنهارده انت شكلك مبسوط ربنا يبسطكم دايما ياسيدي وميحرمناش أنا والست دلال منك ابداً
إنت لماتضحك بيبقى شكلك حلو ياسيد حامد؟
حامد روحي إعملي شاي بسرعة ؟ تعالي هنا ايه اللي مدلوق على بزازك ده ؟ ليلى اتلخبطت واتخضت من سمعت كلمة بزازك وقالت بسرعه ابدا ياسيد حامد دا ميه من المطبخ.
حامد خلاص متعمليش شاي ولاحاجه .
ردت ليلى بسرعه انت زعلت ياسيد حامد حقك عليه بس مش جايبة معايا جلبية تانيه اعمل ايه بس دي اول واخر مرة.
حامد ولايهمك خشي خدي دش بسرعة وهجبلك بنطلون وتي شيرت من بتوع دلال تلبسيهم يله بسرعه.
ليلى استحمى إيه ياسيدي يانهار اسود استحمة جوه بالحمام دي ست دلال تدبحني والبس كمان هدومها يانهار منيل بستين نيله وهباب انت ناوي تطردني والست دلال تضربني ولاايه ياسي حامد.
حامد تدبح ايه وتطرد مين يابت خشي بقلك متخفيش انا هقلها ولاّ انا كلمتي مش مسموعه؟
ليلى مش مسموعه إزاي ياسيدي بس مش ممكن اعمل كده إفرض دخلت ستي ولقتني باستحمه تفتكر ايه لا والنبي ياسيدي

مسكها حامد من ايديها ودخلها الحمام وقال لها اقلعي ولااقلعك انا يللا خلصي بسرعه علشان تعملي الشاي وهجلبلك البشكير
ليلى لاونبي ياسيدي حامد بشكير ايه يانهار اسود بشكير كمان؟
دخلت على الغرفه واحضرت بشكير ابيض ودخلت الحمام على ليلى وهي لسه لابسه لم تخلع ملابسها فزعقت عليها قائلا انتي لسه لابسه انا مش هااتحايل عليكي قالت طيب ياسيد حامد اطلع بره علشان اقلع هدومي؟
خرجت وسبت الباب موارب قليلا علشان اشوفها من بره وقلعت ليلى الجلابيه ومكنتش لابسه ستيان وظهر صدرها الوارم الكبير بحلماته الطويله اللي لماشفتهم غصب عني قلت واااااااااااااااااااو حرام عليكي يالولا.
ليلى انت شايفني ولااية ياسيد حامد بالهوي انهارده مش هيعدي عليّ هوّ اليوم باين من اوله؟
حامد يللا يالولا بسرعه انا مستعجل .
ليلى مستعجل على ايه ياسيد حامد؟
حامد على الشاي ابو لبن يله يابنت انا تعبان ؟
ليلى تعبان ياخرابي حاضر هخلص بسرعه اهه ونزعت ليلى لباسها الطويل وظهر كسها وسط غابه من الشعر الاسود الكثيف الذي ما إن رآه حامد بهذا المنظر الذي كان يثيره الا وزبري وقف على اخره وكان عايز يخش عليها خاف من دلال تيجي على غفلة وتعملها مصيبة انه ناكها من غيرها؟
وماهي الاثوان حتى دخلت دلال متسحبه علشان متعملش صوت شافت حامد وهو يبص على ليلى وهي بتستحمى؟
قالت دلال لحامد ياشرموط خليتها تستحمى ازاي ولانكتها؟
حامد : نكت ايه يالبوة منتي شيفاني اهو انتي متاخرتيش شويه ليه خشي الغرفه الثانيه بسرعه قبل ماتخلص واول ماتلاقي الموضوع سخن خشي على طول بس ابقي جاهزه وقالعة يللا يالبوة خشي بقى؟
خرجت ليلى ومش عارفه تلف البشكير عدل على جسمها فظهر نص وراكها ونص صدرها وما ان شافت حامد حتى قلها تعالي الفهولك عدل ردت ليلى لآهاتلي الهدوم بسرعه قبل ست دلال ماتيجي وتشوفني كده يبقى فيه مصيبه هتحصل النهادره؟
حامد : متخفيش دلال مش جايه دلوقت انا اتصلت بيها وبعثتها عند اختي علشان تجيبلي حاجات ومش هترجع الا بعد الظهر وقالت بعد ماتخلصي اديلك فلوس وتروحي؟
ليلى : طب ياسيد حامد هاتلي الهدوم
حامد : لا إعملي الشايي وانتي بالبشكير كده احلى يخربيت جسمك يالولا دنتي طلعتي حكايه .
ليلى حكاية ايه ؟ دا اليوم ده أنا عرفاه مش هيعدي على خير وعينها وقعت على زبري وهو طالع من الشورت وقالت بصوت عالي يانهار اسود وده خارج عامل كده ليه ؟ لاوالنبي ياسيدي انا خايفه حرام عليك الست تعرف وتبقى فضيحتي بجلاجل؟
حامد وهتعرف منين انتي هتقوليلها
ليلى هقلها ايه بس لبسني يسترك وروحني
حامد : تعالي يالولا هوريك حاجه جميله جداً جوه في الغرفه؟
ليلى : لالا ياسيد حامد حرام عليك دنا بقالي 10اشهر جسمي بيتحرق ارحمني ابوس إيدك.
حامد : بوسي زبري وانا اسيبك
ليلى انا لوبست زبرك وهو واقف بالمنظرده انا اللي مش هسيبك انا حاسه اني هقع من طولي ارحمني
سحبتها على صدري ووقع البشكيرعلى الارض ومسكت يدها وضعتها على زبي الواقف زي الحديدة ووضعت يدي على كسها المليان شعر ودافي من الحمام السخن .
حامد مص شفايفها لحد البت ما داخت وخادها ودخل غرفة النوم وشايلها بين ايديه.
حامد اديني بزازك المليانين لبن دول افضيهم لكي نقطه نقطه وبدأت ارضع من بزها اليمين وعض على حلمتها وذقة لبن نازل زي السيل من بز لولا وهي دايخه ومش مصدقه الذي يحصل ده.

تفريش زب رجل سكس برازيلي سكس الكنج نور


ماهي الاثواني ودخلت دلال عريانه خالص ومشيت لحد السرير وليلى مش حاسه بيها خالص.
ليلى فتحت عينيها وشافت دلال وراحت مصرخه بصوت عالي
و**** العظيم ياستي هو اللي جرني على الاوضه حقك عليا حقك عليا أبوس رجليكي استري عليا ولاتفضحيني؟
دلال : هتبوسيها يالبوه وهتبوسيها وها تلحسي كسي كمان وكمان طيزي يالبوة علشان اللي عملتيه النهارده.
ضحك حامد وقال لها يللا ابتدي يادلال فضل بزها الشمال لكي.
نزلت دلال على حلمة بز ليلى الشمال اللي طوله عقلتين من الانتصاب ونزلت تمص وتلعب بأيديها في كس ليلى المليان شعر وكان مهيج دلال على الاخر وليلى مش فاهمه حاجه خالص ومش مصدقه إن بزازها بيتمصو من حامد ودلال وبيلعب في كسها كمان.
منظر اللبن وطعمه وهو نازل على جسم ليلى هيج حامد ودلال على المظبوط ونزل حامد على كس ليلى يلحسه ازاحته دلال وقالت انا الاول بس استنه شويه اعصر لبن من بز لولا ودعكت بيهم كس ليلى المولع اصلا وهيجها الموضوع وهي مش مصدقه اللي بيحصلها ونزلت دلال تلحس كس ليلى وهي موطيه عضت شفايف كسها بسنانها وهي ماسكه زنبورها بين لسانها وبتلحسه البت ولعت على الاخر قام حامد إداها زبره في بقها فضلت تلحس ليلى وهي شبه مغمى عليها وتلحس بيضات حامد وحتى خرم طيزه بطريقه هستيريه كانت ظاهره جداً مما هيج ولع حامد موت .
حامد : إنتي فنانه ياليلى ومولعه على الاخر
ليلى صارلي10اشهر ياسيد حامد محدش قرب مني وكنت حموت
دلال : بعيد الشر عليكي دنتي كسك زي الورد قومي الحسيلي في كسي شويه بس حطي شويه لبن من بزازك
قام حامد وشفت شوية لبن من بز ليلى وحطهم على كس دلال ولحس لحستين قالت له دلال قوم انا حافظه لسانك انا عايزة لسان لولا حبيبة قلبي ولحيسة كسي من النهارده.
قامت ليلى ووطت تلحس كس دلال وشاف طيزها حامد اللي كان ميت عليها من زمان وقام فاتح بين فتحة طيزها .
وطيز ليلى عريضه وطريه جدا جدا جدا ونزل يلحس بشغف ورغبه متوحشه وقام حاطط راس زبره بالراحه حست ليلى قالت بالراحه ياسيد حامد دي اول مرة اتناك من طيزي بالراحه أه اه اه اه اه حط شوبة زيت ولاّ كريم ونزلت تلحس في كس دلال اللي كانت تصرخ من المتعه والرغبه ولسان ليلى جوه كسها كأنه زبر طري وغرقان لعاب من ليلى.
قام حامد وحط على زبره كله زيت وقرب لحس في طيز ليلى وحاط زبره بالراحه ودفعه مرة واحده راحت ليلى مصرخه وبعد ما استقر زبره بالكامل لحد البيضات داخل طيزها وقلها وجعك اشيله قالته لالالالالا خليه بس خرجه ودخله بالراحه وانا الحس كسك ست الستات دلال
مفيش دقيتين وحامد راكب طالع نازل في طيز ليلى الا وكب بحرقه النار في طيزها وكي كمان صرخت وقالت احححححححححح اه اه اه اححححححححححححححح اووووف يالهوي دول نازلين زي النار نار
وقربت دلال تجيب رعشتها بسرعة كبيرة من كثر الهيجان من صوت ليلى وهي عمّاله تقول اححححححححححححححححح احححح اه اه اه اه اه وفضلت تترعش ونزل لبنها على شفايف ليلى بكثرة ، وقام حامد لحس بلسانه من على شفايف ليلى وهو يتأوه ،
زبره لسه واقف على الاخر وجه يحطه في كس دلال قالت له لا ياحامد كسي مش مستحمل الهوا ،إ عمل معروف خذ كس لولا تلاقيها شرقانه وعطشانة
قام حامد ونام على ظهره وركبت ليلى على زبره اللي دخل بالراحه سم سم سم ودلال عامله تشفط لبن من بزاز لولا الدايخه على الاخر لحد ماجه لبنها على زبر حامد ونزل حامد مرة ثاني في اقل من 7دقائق قالت له دلال هل استمتعت حياتي قالها جدا وانتي قالت جدا واسألوا ليلى قالت انتم ارجعتم لي روحي
وإلى لقاء قريب مع

استيقظت دلال من النوم ودخلت لآخذ الشور الصباحي كما هي معتادة يوميا قبل بدءاليوم بحمام دافىء يجعلها تشعر طيلة النهار بخيويه ونشاط.
طلبت دلال من لولا البشكير بعد أخذ الحمام فدخلت عليها لولا وقالت بتثاؤب كله دلع ايه ده ياست دلال الجمال والحلاوة دي من الاسبوع اللي فات مشفتكيش ولاشفت جمال جسمك اللي بحلم بيه ليل ونهار.
ضحكت دلال بشرمطه وقالت لولا ايه يابنت انتي هتقلبي حريمي ولا ايه؟
لولا : لاياستي هو بعدك انتي وسي حامد هيبقى في حد ثاني في حياتي ولاممكن حد يلمسني ويعمل فيا اللي علمتوه الاسبوع اللي فات ريحتو بزازي من اللبن اللي كان مغرقني ربنا يخليكم ليّا وحياتك ياستي مطوليش عليا علشان انا مليش غيركم خالص.
كلام لولا هيج دلال وقالت لها تعالي خليني امص شوبة لبن من بزازك على الصبح قالت لولا حاضر .
أتت ومالت على دلال واخرجة بزها من ملابسها والتلقفت دلال حلمة لولا بفمها وهات يمص ثم رفعة فمها من على حلمة لولا وقالت لها متخفيش إحنا خلاص مش هنسيبك إحنا دلوقت بندور على شقه أوسع شويه علشان نعملك غرفه لكي وغرفة لإبنك وغرفه الى بنتي ريم .
خرجت دلال ولبست الروب على اللحم وخرجت الى الصاله وتشرب النسكفيه الصباحي بتاعها داست على زر النور فلم تنور الغرفه فسألت لولا هي اللبمه اللي في الصاله مش شغاله يالولا ولا ايه؟
لولا : ايوه ياستي انا الصبح جيت اروق الصاله دست على الزرار لقيتها مش شغاله ؟
دلال : هاتي التلفون اكلم حامد علشان يبعثلي الكهربائي.
دلال : الو حامد صباحك جميل ياروحي اللمبه في الصاله مش شغاله .
حامد : اتصلي بخالك يرسل لنا كهربائي ؟
حامد حبيبي راح تتاخر ولا هتجي على الغدا؟
حامد جاي بس ساعه 3 او 4 بالكثير ؟
دلال اوكي حبيبي اتصل على المطعم خليهم يبعثو لنا شوية سمك حلوين زيك علشان انا نفسي رايحاله قوي؟
حامد : ماشي ياعسل.
خلصت لولا تنظيف البيت وخرجت بعد ان ألقت التحيه على دلال
اتصلت دلال على فادي خالها
الووو صباح الخير خالي وحبيبي وعمري
فادي : هلا بعشيقتي وام بنتي ازيك وازي حامد
دلال : بخير ياخالي وبيسلم عليكي كثير ويقول لك اين انت غايب عنا ومحدش بيشوفك ماوحشناك ؟
فادي: و**** وحشتوني بس شوبة ظروف إإمريني شو ماذا تردين؟
دلال خالي اللبه التي بالصاله محروقه ارجوك ان تبعث كهربائي يصلحها لنا.
فادي: حاضر راح ابعثلك واحد مخصوص يصلح المبه واذا حبيتي يريحك ايضا ؟
دلال :ماذا تقصد ؟
فادي : انتي فاهمه قصدي يالبوتي
دلال : اوكي يأتي ونشوف مع السلامه

دخلت دلال ولبست شورت ستريش أسود والبدي الكت الاسود ايضا وطلعت على جهاز الرياضية العجله تعمل شوية رياضه لحد ماييجي الكهربائي .
رن جرس الباب وقامت تفتح الباب لقت الكهربائي سألها هي دي شقة الاستاذ حامد؟
دلال : نعم وانت الكهربائي الذي بعثه خالي
ايوه ياست هانم
دلال : اتفضل؟
بصت دلال على الكهربائي بطوله رهيب وجلبيته الواسعه وهو ماسك الشنطه باينة في ايديه كأنه ماسك منديل.
بص الكهربائي على السقف العالي وطلب من دلال سلم علشان يطلع يشوف فه ايه في السقف ؟
ردت دلال انت اسمك ايه؟
الكهربائي : رجب ياست هانم
دلال : خلاص يارجب اطلع البلكونه في سلم هاته وتعالى .
رجب كان متوتر من منظر وراك دلال وبياضها وايديها العريانين ونصف بزازها الباينين من البدي اللي هي لابساه؟
دخل رجب البلكونه وشال السلم وجابه جوه في الصاله وفتحه ومع اول طلوعه على السلم حس ان السلم ضعيف مش هيستحمله .
رجب : ياست هانم السلم ضعيف مفيش سلم غيره ؟
دلال : لا مفيش غيره بس اطلع انت وانا همسك السلم لك .
رجب : مش عايز اتعبك ياست هانم ؟
طلع رجب على السلم وبص على دلال وهو طالع وشاف جمال بزازها البيض وشدتهم .
أعصابه تعبت واتوتر من الأول زي مايكون دي اول مرة رجب يشوف بزاز في حياته عمره 20 سنه وكان حاسس بزبره هيتفرتك في اللباس بتاعه ؟
وصل رجب الى سقف ودلال بتبص عليه وهو طالع وهو فاتح رجليه وحست بدوخه بعد ماشافت زبره وهو خارج من اللباس ؟
شعرت دلال بدوخه فعلا من حجم راس زبره اللي عمرها ماشافت زيها من يوم مااتخلقت وحتى زبر خالها مش زيه ولا زبر حامد . مللوش شبه أبداً وهو نازل لو كانت مدت ايديها كانت مسكته ؟
قالت دلال لرجب
خلي بالك الان ارجعك
اتصلت دلال بخالها فادي الو خالي شو هذا الذي باعثه زبه ملوش حل انا دخت من رأيته سوف احلب له زبه
فادي دلال حياتي استمتعي بس خلي بالك على الذي في بطنك
دلال اوكي راح اسكر واتصل على حامد ياتي حتى يتمع معي باااي .
الوو حامد
حامد : نعم حياتي خير في شيء
دلال : خالي بعث كهربائي بس عنده زب واو يجنن تعال بسرعه حتى نتمتع معا
حامد : وكيف ياحياتي راح تخليه يمتعك
دلال : سوف استرجه اوكي باااي لاتتاخر حياتي
حامد حاظر مسافة الطريق بااي
رجعت دلال ومسكت السلم وسرحت دقيقه كانت كفيله ان لبنها ينزل وهي حاسه ان جسمها مولع على آخره وايديها اهتزت من على السلم ووقع رجب على الارض وصرخ صرخه كبيره

كيف ناكو اختي امام عيني

حب بس اعتذر على العنوان الطويل بس ده الوصف الوحيد اللى قدرت اسمى بيه موضوعى الجديد اللى نفسى احكيه من زمان ومش عارف وهنا لقيت الفرصه
معظمك يعرفنى كويس او قراء ليا اكتر من موضوع للاسف من الصعب تحكى حياتك كلها فى قصه لكن نقدر نحكى مواضيع صغيره فى الكتابه لكن مضمونها بيغير حياة انسان او اسره بحالها كتير وتقدر من خللها تعرفنى اكتر ...
مش هطول عليكم
حكايتى النهارده او اللى حابب احكيلكم عليها هى حاجه بتحصل فى كل بيت بسيط ومعظم الاحياء الشعبيه فى القاهره والجيزه ودول فيهم الاسر المتوسطه والفقيره وطبقات كتير مختلفه ومختلطه فى بعض بس كل حى او شارع بيقى قافل على نفسو وجيرانو وكل منطقه فيها ستتها ورجالتها وعيالها
تبدى القصه دى من وانا فى سن العشرين ومكنتش مهتم بالدراسه اوى لانى كنت مدلع شويتيت تلاته انا عايش مع ماما اللى كنت وقتها 42 سنه ماما متجوزه من وهى صغيره فلاحه بسيطه من قريه قريبه من المنصوره واتجوزت والدى اللى طلقها بعد متجوز عيها بره مصر وهو فى السعوديه لكن هو كان بيحبنا وفضل طول ما هو بعيد بيبعت لينا فلوس تكفينا اكل والشرب وتعيشنا مستورين

 

قصص سكس سكس محارم اجنبي سكس عنيف سكس ياباني سكس سحاق محارم

 

بس ماما كانت ست من الستات الجامده اللى بتحب تبقى مسيطره ومش بتحب تقعد فاضيه كانت بتشتغل تبيع هدوم لاهل المنطقه بس تجبهم كاش بفلوس باب وتبعهم قسط لاهل الشارع وكانت مشهوره جدا فى المنطقه كلها وده اللى كبرت لقيت نفسى عليه وليا اخت اصغر منى ب4 سنين كانت ساعتها 16 سنه فى ثانويه تجاريه لانها مكنتش من هواة الدراسه بس بتحب المدرسه علشان اصحابها وعلشان خروجتهم وطبعا مش محتاج اوصفلكم منى اختى عامبله ازاى وماما ربتها ازاى
منى بنت ال16 سنه اللى يشوفها يقول بنت عشرين وده لانها واخده من امها كتير بياض الفلاحين البلدى الجسم الابيض الشمعى اللى تشوفو بينور فى الشمس واقل حاجه تعلم فيه
بزاز وسط لكن حلماتو واقفه وهو واقف زى البطيخه الصغيره اللى لسه بتكبر طيز مدوره وكيرفى طبيعى تحس ان البت نسخه من امها بس على صغير
فى يوم اختى جت من المدرسه وسمعتها بتكلم ماما عن رحله عملها واحد فى الشارع من الجيران طالعه سيناء وكل الولاد والبنات واهاليهم طالعين وهى مصره انها تطلع لكن ماما مش بتحب كده اصلا علشا مش بتحب العيال اللى بتشرب وكده وعلشان المشاكل برغم ان كل المنطقه هى عرفااهم واحد واحد وواحده واحده وهما كمان عرفنها جدا
فى اللى كان بيقولها يا ام منى وفى اللى كان بينديها باسمها صباح

 

مص زبر شيميل فيلم نيك عالمي سكس ديوث زوجته  زنجي ينيك حامل

اما عيال الحته والشباب فى اللى كان بيقول عليها ام طياز وده من كبرهم لانهم علامه مميزه فيها وفى اللى كان بيقول ام روج وده علشان بتحط اجمر وميكب كتر رغم انها حلوه ومش محتاجه .
المهم ماما عرفت مين اللى عامل الرحله واتفقت معاهم يخدونى انا واختى معاهم ودفعتلهم كل ده وانا معرفش لكن كنت متفق مع اصحابى انان نطلع سوا وفجئت ان اختى هتيجى معايا واننا كمان دفعت طبعا فرحت انى كده هظيط طلع ببلاش مش من مصروفى وكمان بما ان اختى معايا ياعنى ماما هتدينى اللى انا عايزو وغير الاكل والشرب بس كل ده جميل الا انى هبقى مش على راحتى وانا بشرب مع اصحابى ولاز بقى اخلى بالى منها لتغرق او او او وحاجات كتير
............
المهم عدت الايام وجه يوم الرحله الملعونه وطلعنا كنت فى الاول مع اختى ايد فى ايد وبعد ما ركبنا الاتوبيس كل واحده مع صحبتها والشباب كلهم ورا وانا معاهم وابتدت حفلة ضرب السيجارتين
وانا نسيت ان اختى معايا لحد ما وصلنا الشاطىء اللى هننزل فيه وكان كبير اوى وزحمه موت المهم كل واحد خدلو خيمه وانا ببص علشان اشوف اختى ونقعد سوا اتصدمت لانى معرفتهاش

 

نيك افريقي عنيف سكس امريكي محارم رجل ينيك زوجته

 

واللى شاورلى عليها وانا بدور عليها واحد صاحبى لقين صاروخ ارض جوى لابس فيزون اسمر مبين كل وراكها ورجلها وعليه بدى يدوب ديق بنص ماسك اوى من فوق على الصدر ونازل بوسع لتحت الطيز يدوب مغطيها بالعافيه وطبعا كانت اجمل واحده فى الرحله وده المعروف عنها وعن لبسها الغالى اللى الست ماما بتحب تلبسهولها الاول اضيقت وقولتلها انتى هتنزلى كده ازاى وايه الفضيحه دى قالتلى انا لابسه بنطلون اهو شيرت اعمل ايه اتحجب فى الميه هو اان لابسه مايوه ولسه هتعيط جت واحده من اصحابها حضنتها اوى وقالتلى ملكش دعوه بيها انت عاوز تنكد عليها وخلاص المهم حسيت انى ديقتها وحاولت اعتذر وافهمها اى بس غيران عليها ومش عاوز حد يقول عليها حاجه المهم عدى الموقف واكتشف الاوسخ انها هى واصحابها قلعو فى الباص علشان مفيش حمامات كتير وممكن ميعرفوش يغيرو وده اللى حصل
لحد ما نزلنا المايه وكل واحد عاش حياتو وانا فى عز دماغى وعمالى العب واهرج وعرفت ان في كام عيل بينزلى يبعبصو الستات ويمسكوهم من بزازهم وده هيجنى موت وبقيت عمال ابص على كل الستات اللى حوليا والبنات
واحلم بيهم والزق فيهم لحد ما عينى جت بالصدفه على اتنين اصحابى بيتودودو ومش واخدين بالهم منى وواحد بيقول للتانى عارف ياض اخت ميدو اه طبعا هى وامها هو حد ميعرفهمش كان نفسى امها تيجى معاها كنت هتشوف اللى عمرك ما شوفتو قالو اشمعنى قالو انا شباكى قدامهم وبشوف العجب زبى بيضرب 4 عشرات عليهم من اللى بيعملوه الشراميط قالو بس يا اخى الواد هنا ابنها بدل ما ياخد بلو قالو مين ميدو
ده عيل متناك اختو طيازها باينه وبزازها هتنط بره وكبرو من كتر التقفيش تعالا اوريهالهم جوا مع الواد تامر واخدها وعمال يدعك فيها
ببص لقيت تامر فعلا حاضن واحده ومنيمها على المايه واول ما اصحابر رحولو ابتدو يضحكو وكل شويه واحد ينزل ويرفع منى فوق وينزلها وفضلو كده لحد ما تامر خدها وخرج بره انا كنت هتبل ومش عارف اعمل ايه اروح اضربها ولا اسيبها ولا اعمل ايه
قررت انى ابع واراقبها من بعيد لحد ما شوفت تامر وده اللى كان عامل الرحله هو 28 سنه وعيل مجرم ومعروف عنو انو بتاع بنات
عرفت انو خد مفتاح الباص وقال للسواق هيلف بس سيجارتين واختو معاه عاوزه تجيب الاكل وحاجات وهنرجع وخدها على الباص وانا وراهم ومش مصدق اللى بيحصل
ولسه هروح هشوف هيعمل ايه لقيت تنين اللى كانو بيراقبو اصلا وراهم سيبتهم شويه وقربت منهم لقيتهم بيحاولو يفتحو باب الباص من قدام براحه وفعلا اتفتح ودخلو وسابو الباب وانا وراهم

 

تفريش زب رجل سكس برازيلي سكس الكنج نور

واول ما طلعت لقيت تامر ملط وهى ملط نايمه على بطنها احمد قالهم انا فيها الاخفيها وحسن قالهم وانا كمان وهى عاوزه تقوم لقيت تامر قام ديها بالقلم وقالها اقعدى يالبوه انتى بتاعتى ومحدش منهم هيلمسك يجدعان منى بتاعتى ومحدش هيلمسه من الاخر يالا لو سمحت انزلو اتسحبت ونزلت واستخبيت تحت الباص واول ما خرج احمد وحسن طلهت تانى واتسحبت وقلبى هيقف
وببص براحه لقيتو نازل فيها بوس ومص من بزها زهى بتقولى بتحبنى يا تامر قالها بموت فيكى انا بعشقك وعامل الرحله علشانك مكنتش عامل كسم ام حساب ميدو يجى معايا كنت هدلعك وكنا عملنا واحد فى الميه
قام قرصها من بزها قالها يا متناكه حسن بعبصك وانتى معايا فى الميه صح قالتولو ما انت اللى مقلعنى الفزون وجرائتهم عليا واحمد كمان مسكنى من بزى واقرصنى قوى وانا مش عاوزه اتكلم علشانك
قالها انا هنيكهملك بس انتى متهرجيش معاهم متبقيش لبوه زى صباح وقام شايلها وفتح رجلها وقالها الحسو بقا زمانو ملع اه اه اها لا يا تامر يالا ننزل انا خايفه
تامر خايفه من ايه الكل عارف انك لبوتى يا موز قالتلو ميدوهنا بلاش يشوفنا قالها ولا يهمك منو لو شافك هقولو بنحب بعض وهنتخطب مصيلى بقا زى ما بتمصى وحشتنى شفايفك يا بت قامت مسك بتاعو اللى قول ما شوفتو اتخضيت بجد
كان زوبر صعيدى على حق تخين وطويل وكل عروقو ناشفه وهى يدوب بتمص راسو بالعافيه وتاخد ربعو فى بقها وكل شويه تقولو كس ام زبك يا تامر كل ده يا ابن اللزينا مين تقدر عليه ده قالها بكره لفتحك وتعرفى انك تقدرى قالتلو لا اموت قالها كانت صباح ماتت بس يا وسخ بلاش ماما ملكش دعوه بيها ولا حنيتلها ؟؟
اتارى تامر كان بيزنق صباح ومنى شفتهم ومن هنا بدائت علاقتهم رد تامر عليه قالها وغلاوتك عندى من اخر مره شوفتنيا ملمستهاش بس اقولك على حاجه عارفه امك مجتش ليه معاكى ؟
منى ؟
ليه ؟ علشان انا امى معانا وابويا لوحدو وامك مظبطه وعم عنتر ابويه هيروقهالك النهارده امك بتحب بتاعو اوى وهو بيعشق طيازها زى ما نا بعشقك كده ونيمها على بطنها ومره واحده سمعت صرخة موت المغفل دفسو فى خرم طيزها بالعافيه وعورها ولنا اتفنضفت اتحبطت فى الكرسى وبتبص وراها لقتنى فى وشها